مدافع ماشین‌سازی: تست دوباره بگیرند، 16 نفر کرونا دارند!


مدافع ماشین‌سازی: تست دوباره بگیرند، 16 نفر کرونا دارند!

کاپیتان ماشین‌سازی تاکید کرد در شرایط فعلی حاضر به انجام تمرین گروهی نخواهد بود. نوشته مدافع ماشین‌سازی: تست دوباره بگیرند، 16 نفر کرونا دارند! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مدافع ماشین‌سازی: تست دوباره بگیرند، ۱۶ نفر کرونا دارند!

عزیز معبودی : نه قراردادم را می‌خواهم، نه تمرین می‌کنم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۷
مدافع ماشین‌سازی: تست دوباره بگیرند، 16 نفر کرونا دارند!

کاپیتان ماشین‌سازی تاکید کرد در شرایط فعلی حاضر به انجام تمرین گروهی نخواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه ماشین سازی تبریز ساعاتی قبل از مثبت بودن آزمایش‌های کرونا ۶ نفر اعضای این تیم خبر داد. عزیز معبودی ، کاپیتان ماشین سازی در واکنش به انتشار این خبر گفت‌وگویی در تبریز داشته و اعلام کرد که در تمرینات این تیم شرکت نخواهد کرد.

عزیز معبودی در خصوص اعلام جواب آزمایشات اعضای تیمش گفت:

من هم تازه از این موضوع مطلع شده‌ام. هم ناراحت هستم و هم عصبانی ولی زمانی به عمق فاجعه پی خواهیم برد که تمام بازیکنان یک هفته باهم بوده‌اند و روز آزمایش نیز کنار یکدیگر حضور داشتند. آن موقع کسی هیچ علائمی نداشت و اگر دوباره از ما تست بگیرند شاید آمار کرونایی‌های تیم ۱۶ نفر شده باشد!

او ادامه داد:

ما زیرساخت و امکانات بوندس‌لیگا را نداریم، اما می‌خواهیم مثل آنها لیگ را برگزار کنیم! مگر چنین چیزی ممکن است؟ در آلمان دو هفته قبل از بازی‌ها همه‌ی بازیکنان و خانواده‌هایشان به قرنطینه رفته‌اند و بعدا تست و تمرینات را انجام دادند، ولی ما چی؟

مدافع ماشین‌سازی یادآور شد:

۱۵ نفر از بازیکنان ماشین‌سازی در یک هتل کوچک زندگی می‌کنند و من نیز یکی از این بازیکنان هستم. اگر یکی از این ۶ نفر از جمع ماباشد، قطعا همه ما در این سه روز مبتلا شده‌ایم.

عزیز معبودی اضافه کرد:

برخی‌ها موضوع را جدی نمی‌گرند و فکر می‌کنند یک کل کل فوتبالی است، اما موضوع مهم خانواده‌های ما هستند. ما نمی‌توانیم جان آنها را به خطر بیندازیم. برخی‌ها می‌گویند مگر خون فوتبالیست‌ها رنگین‌تر است؟ نه؛ خون ما رنگین‌تر نیست ولی خانواده ما برایمان از همه چیز مهم‌تر هستند. نمی‌دانم چرا برخی‌ها در آشفته بازار، از درآمد و پول صحبت می‌کنند. برای من اصلا مهم نیست که برای این فصل دریافتی داشته باشم یا نه، اما دیگر تمرین نمی‌کنم!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی