رونمایی از صفحه «فهما» پنجره ای برای عملکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد


رونمایی از صفحه «فهما» پنجره ای برای عملکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد

پیرسبزی گفت: رونمایی از صفحه «فهما» استان کهگیلویه و بویراحمد پنجره ای برای عملکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان، اطلاع رسانی، استفاده از ظرفیت، توانمندی و عملکرد کانون ها نسبت به همدیگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» امروز (7 خرداد) ضمن تشکر از فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، دستاوردها و عملکردی که داشتند، اظهار داشت: «فهما» ظرفیت بسیار ارزشمند و وسیعی برای اهالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رونمایی از صفحه «فهما» استان پنجره ای برای عملکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان، اطلاع رسانی، استفاده از ظرفیت، توانمندی و عملکرد کانون ها نسبت به همدیگر و استفاده از پیشنهادها و خلاقیت های کانون های مساجد در سطح استان و حتی سطح کشور است.

وی یادآور شد: نقش عمده ای که در این پایگاه ایفا می شود، نقش آفرینی خود اهالی فرهنگی مساجد، یعنی مردم به مردم خدمت رسانی می کنند.

پیرسبزی ضمن تمجید از ظرفیت هایی که کانون های فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف از خود نشان داده اند، خاطرنشان کرد: کانون ها در زمینه همیاری و کمک رسانی به مردم نقش ارزشمندی ایفا می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد با فعالیت بیشتر، استفاده از ظرفیت های کانون ها، حمایت ستاد کانون ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون های فرهنگی بتوان خدمات مفیدی تری برای جامعه انجام داد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق