ایثار و فداکاری مردم در بحران کرونا ناشی از آموزش‌های علوی است


ایثار و فداکاری مردم در بحران کرونا ناشی از آموزش‌های علوی است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آنچه که از ایثار و فداکاری مردم در بحران کرونا دیدیم ناشی از آموزش‌های علوی است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر چهارشنبه در مراسم مرحله سوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه که در محوطه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان برگزار شد اظهار داشت: امام علی(ع) مساوات و انفاق را در جامعه ترویج داد و آنچه امروز داریم از برکت وجود ایشان است.
وی با بیان اینکه امام علی(ع) همواره بر قله احسان و نیکوکاری ایستاد افزود: علاوه بر همه اینها امیرالمومنین(ع) به همه ما درس جهاد، ایثار، مواسات و انفاق داد و اینگونه بود که از همین مکان جوانان دلاور استان جان خود را در راه اسلام و انقلاب اهدا کرده و به دنیای مادی کوچکترین اعتنایی نکردند.
امام جمعه خرم‌آباد همچنین گفت: استان لرستان علی رغم مشکلات اقتصادی تورم و بیکاری در این سلسله رزمایش ها جزو استانهای کم نظیر بود و این از خصوصیات بی نظیر مردم این منطقه است.
وی در پایان گفت: مردم استان در کوچه و محله و خیابان، پیدا و پنهان، روز و شب در حال افتخار آفرینی هستند تا بتواند لبخندی بر چهره های نیازمندان بنشانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج