تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر افزایش تعامل مثبت در بازار سرمایه


تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر افزایش تعامل مثبت در بازار سرمایه

سیدمجید صدری در دیدار با حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس، از راه‌های مختلف تعامل هر چه بهتر شرکت مخابرات به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بورسی گفت.

تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر افزایش تعامل مثبت در بازار سرمایه

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صدری در دیدار با حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس، اظهار داشت: بازار سرمایه ایران پتانسیل بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری دارد و شرکت مخابرات ایران به عنوان مهم‌ترین شرکت بازار ارتباطات کشور، برنامه‌های ویژه‌ای برای ارتقای حضور خود در بازار سرمایه دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر نقش شرکت‌های فناوری محور در آینده اقتصاد کشور گفت: اساس کار شرکت مخابرات ایران علاوه بر تحقق رضایتمندی مشتریان، بر حضور مؤثر و سوددهی به سهامداران مختلف شرکت در بازار سرمایه استوار است و در این مسیر، تعامل با نهاد سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان متولی بازار سرمایه کشور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین شرکت‌هایی که در طول ماه‌های گذشته به سوددهی مستمر، روز افزون و پایدار رسیده، شرکت مخابرات ایران است.

دکتر حسن قالیباف اصل، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در این دیدار ضمن تشکر از توجه وی‍‍‍ژه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به بازار سرمایه گفـت: حضور موثر شرکت‌های بزرگی مانند شرکت مخابرات ایران در بازار سرمایه، ضامن اعتبار این بازار و مایۀ قوت قلب سهامداران و همچنین فرهنگسازی سرمایه گذاری عمومی در بورس می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول