نماز جمعه این هفته هم در 13 پایگاه خراسان رضوی برگزار می‌شود


نماز جمعه این هفته هم در 13 پایگاه خراسان رضوی برگزار می‌شود

مشهد- ایرنا- رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: از مجموع 53 پایگاه نماز جمعه در این استان نمازجمعه هفته جاری هم همانند هفته پیش در 13 پایگاه اقامه می‌شود.

حجت الاسلام محمد حسین ایزدی روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: نماز جمعه این هفته در ۱۰ شهرستان و ۱۳ پایگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرهای باخرز، جغتای، هلالی، جوین، حکم آباد، خلیل آباد، خواف، خوشاب، سرخس، کلات، زاوین، کوهسرخ و مه‌ولات پایگاه هایی هستند که در آنها نماز جمعه این هفته اقامه می‌شود.

رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: تاکید شده که نماز جمعه در این پایگاهها در کمترین زمان ممکن با تب‌سنجی عمومی در مبادی ورودی، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت ضوابط فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آنها برگزار ‌شود.

در پی شیوع ویروس همه‌گیر کرونا، برگزاری نماز جمعه از نهمین روز اسفند ماه پارسال در خراسان رضوی تعطیل شد تا این که از سه هفته پیش اقامه آن درشهرهایی که وضعیت آنها از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سفید اعلام شده بود از سر گرفته شد.

به گفته کیانوش جهانپور رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۱۴۱ هزار و ۵۹۱ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۵۶ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۵۶۴ تن رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...