بازیکنان سپیدرود رشت تست کرونا دادند


بازیکنان سپیدرود رشت تست کرونا دادند

کادر فنی و بازیکنان تیم سپیدرود رشت به جهت غربالگری بیماری کووید 19 و همچنین به‌منظور ازسرگیری تمرینات فشرده خود برای مهیا شدن در رقابت‌های هفته بیست و ششم، تست کرونا دادند.

تست کرونا از بازیکنان و کادر فنی تیم سپیدرود در راستای مصوبه ستاد کرونا در ورزش‌های حرفه‌ای و از شروط سازمان لیگ برای آغاز تمرینات ورزشی جهت حضور در رقابت‌های لیگ یک فوتبال است که این اقدام مهم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کادر پزشکی تیم سپیدرود انجام می‌شود.

در کنار تست کرونا، آموزش کامل جهت نحوه انتقال ویروس کرونا، روش‌های پیشگیری، علائم بیماری، بهداشت فردی و گروهی و اهمیت فاصله‌گذاری اجتماعی به بازیکنان و کادر فنی سپیدرود داده شد.

افشین ناظمی، مدیرعامل تیم فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران حاضر در محل تست کرونا از بازیکنان و کادر فنی این تیم با تقدیر از دکتر سالاری، ریس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به جهت توجه به مقوله ورزش به‌ویژه فوتبال اظهار کرد: این تست قبل از شروع تمرینات رسمی فوتبال بر اساس پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

احمدرضا فیروزی، فیزیوتراپیست تیم سپیدرود نیز در حاشیه تست کرونا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز ۳۰ تست از بازیکنان و کادر فنی تیم گرفته‌شده، اظهار کرد: از مابقی بازیکنان سپیدرود که تعدادشان ۳۰ نفر هستند نیز فردا تست کرونا گرفته می‌شود و پس از اعلام تست و اعلام احتمالی ابتلای کادر فنی و بازیکنان تیم به کرونا ویروس، فرد مبتلا قرنطینه و تحت مراقبت باشگاه و کادر درمانی قرار می‌گیرد.

ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور از روز چهارم تیرماه با انجام هفته بیست و هفتم برگزار می‌شود اما تیم فوتبال سپیدرود رشت باید روز ۳۰ خردادماه در بازی عقب‌افتاده برابر تیم سرخ‌پوشان پاکدشت به میدان برود.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403