جک میلر برای موتوجی پی 2021 به دوکاتی پیوست


موتوجی پی ایران – جک میلر ، موتورسوار استرالیایی موتوجی پی برای فصل 2021 به تیم دوکاتی پیوست و در قراردادش امکان تمدید برای فصل 2022 نیز وجود خواهد داشت. دوکاتی برای اعلام این مهم خوشحال است که جک میلر به عنوان یکی از دو موتورسوار اصلی این تیم برای فصل 2021 موتوجی پی خواهد راند. علاوه بر این، این کمپانی ایتالیایی و موتورسوار 25 ساله استرالیایی یک...

موتوجی پی ایرانجک میلر ، موتورسوار استرالیایی موتوجی پی برای فصل 2021 به تیم دوکاتی پیوست و در قراردادش امکان تمدید برای فصل 2022 نیز وجود خواهد داشت.

دوکاتی برای اعلام این مهم خوشحال است که جک میلر به عنوان یکی از دو موتورسوار اصلی این تیم برای فصل 2021 موتوجی پی خواهد راند. علاوه بر این، این کمپانی ایتالیایی و موتورسوار 25 ساله استرالیایی یک گزینه امکان تمدید برای فصل 2022 را نیز در نظر گرفتند.

پس از هفته ها شایعه در مورد پیوستن میلر به تیم کارخانه ای دوکاتی، بالاخره این اخبر تایید شد و جک به سومین موتورسوار استرالیایی بدل شد که پس از تروی بایلیس و اسطوره موتوجی پی، کیسی استونر به تیم معروف سرخپوش دوکاتی پیوست.

میلر که در فصل 2015 و تنها در سن 20 سالگی به موتوجی پی آمده بود، در فصل 2018 به تیم پرامک-دوکاتی پیوست و فصل قبل را در رده هشتم و با کسب پنج سکو به پایان رساند.

جک میلر بیان کرد:

اول از همه می خواهم که از پائولو کامپینوتی، فرانچسکو گویدوتی و تمام افراد تیم پرامک ریسینگ برای تمام حمایت های دوسال و نیم اخیر، کمال تشکر را داشته باشم.

این برای من یک افتخار است که آینده موتوجی پی خودم را با تیم سازنده دوکاتی ادامه خواهم داد و دوست دارم که از مدیریت دوکاتی، کلودیا، جیجی، پائولو، داویده برای اعتمادی که به من کردند و این فرصتی که به من دادند تشکر کنم.

منتظرم که امسال دوباره موتورسواری کنم و حاضرم که کاملا تعهد خودم را به عنوان یک موتورسوار دوکاتی در فصل 2021 به جا بیاورم.

جک میلر برای موتوجی پی 2021 به دوکاتی پیوستجک میلر برای موتوجی پی 2021 به دوکاتی پیوست

جک میلر

جک میلر یکی از سریعترین و با استعدادترین موتورسوارها

کلودیا دومنیکالی، مدیر اجرایی هولدینگ موتورسیکلت دوکاتی در مورد این قرارداد بیان کرد:

از وقتیکه او به تیم پرامک ریسینگ آمد، جک یک رشد پایداری را داشت و خودش را به عنوان یکی از سریعترین و با استعدادترین موتورسوارهای حاضر در مسابقات قهرمانی جهان اثبات کرد.

بنابراین ما خوشحالیم از اینکه او موافقت کرد که روی موتور اصلی تیم دوکاتی در سال بعد براند. ما کاملا متقاعد هستیم که جک تمام مهارت های لازم را برای نبرد پیوسته در اختیار دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی