باید برای تولیدکننده فرش قرمز پهن کنیم


باید برای تولیدکننده فرش قرمز پهن کنیم

امام جمعه رزن با بیان اینکه رونق شهرستان با «جهش تولید» امکان پذیر است، گفت: باید برای تولیدکننده فرش قرمز پهن کنیم و تولیدکنندگان به روش های مختلف مورد تشویق قرار گیرند.

حجت الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده چهارشنبه ۷ خردادماه در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رزن، با بیان اینکه برای رونق شهرستان باید جهش تولید انجام شود، اظهار کرد: با وجود اتفاق های خوبی که در شهرستان افتاده است و محدودهایی که در بودجه داریم، نباید از تلاش دست برداریم.

وی با بیان اینکه تولید دارای سه رکن پول، تولید و بازاریابی است که تولید از مهمترین ارکان تولید به شمار می آید و باید موانع آن با تلاش دستگاه ها رفع شود، ادامه داد: باید برای تولیدکننده فرش قرمز پهن کنیم و تولیدکنندگان به روش های مختلف مورد تشویق قرار گیرند و به تولیدکننده موفق امتیاز داده شود.

مولازاده با بیان اینکه باید فضای بازار فروش ایجاد کنیم، افزود: امنیت تولید باید وجود داشته باشد که در این راستا باید مبارزه با قاچاق صورت گیرد و باید از صادرات غیرقانونی جلوگیری به عمل آید و با احتکار مبارزه شود.

وی تأکید کرد: لازم است تولید و فضای تولید را ایجاد کنیم که در این ارتباط باید بروکراسی اداری را کم کرد و مالیات ها زیاد و برخورد بد نباشد تا موجب رفع موانع تولید شود.

امام جمعه رزن با بیان اینکه شهرستانی موفق است که تولیدی باشد یا توریستی چراکه این دو راه می تواند باعث پیشرفت شود، اظهار کرد: بحث تولید در همه مسائل تأثیرگذار است بنابراین باید برخورد خوب و خوشایندی با تولیدکننده شود که خوشبختانه در شهرستان رزن همکاری خوبی با تولیدکننده می شود.

معاون فرماندار شهرستان رزن نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایسنا گفت: رستوران ها و واحدهای صنفی پرخطر در شهرستان رزن مجاز به فعالیت هستند البته تمام این واحدها موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

ابراهیم لشگری با اشاره به اینکه در صورت مشاهده هر گونه کم کاری یا عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی با آن واحد صنفی برخورد خواهد شد، افزود: رستوران ها و واحدهای صنفی پرخطر طبق بخشنامه وزارت بهداشت مجاز به فعالیت هستند اما عرضه قلیان در سفره خانه ها ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری هر گونه مراسمات ختم یا عروسی در تالارها ممنوع است و در روستاها هم با نظارت انجام شده در تلاش هستیم تا تجمعات به حداقل برسد.

معاون فرماندار رزن خاطرنشان کرد: از آنجا که کروناویروس هیچ گونه درمان قطعی ندارد، تنها راه حل مقابله با این بیماری پیشگیری است که باید مردم بهداشت فردی را رعایت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید