ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی چشم انتظار حمایت اسپانسرهای مالی


ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی چشم انتظار حمایت اسپانسرهای مالی

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان مرکزی عدم حمایت اسپانسرهای مالی را مهمترین مشکل این هیات عنوان کرد.

ابراهیم نصیری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در سال 98 تیم های والیبال نشسته، تنیس روی میز و بسکتبال با ویلچر را در لیگ های برتر کشوری داشتیم که خوشبختانه در رشته شنا سه مدال طلا و دو نقره و در رشته تنیس روی میز عنوان سوم را کسب کردیم.

وی ادامه داد: متاسفانه نبود اسپانسر مالی مهمترین مشکل ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی است و با وجود ظرفیت‌ ها و استعدادهای بسیار خوبی که این ورزش در استان وجود دارد، حمایت چندانی از سوی اسپاسرها و به خصوص صنایع نمی شود.

نصیری گفت: ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی به لحاظ زیرساخت ‌ها از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است، اما از نظر شرکت در مسابقات و لیگ ها و هزینه ایاب و ذهاب با مشکل مواجه هستیم.

رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی افزود: بخشی از ورزشکاران هیات افرادی هستند که در جریان حوادث روزمره تحت حمایت این هیات قرار گرفته‌اند. در واقع فاصله بین سلامت تا معلولیت اندک است لذا، حمایت از ورزش جانبازان و معلولان می تواند سرمایه‌ گذاری در راستای هدایت این قشر به سمت حرکت و فعالیت باشد.

نصیری در پایان گفت: استان مرکزی از استان هایی است که در زمینه ورزش های جانبازان و معلولان حرف های زیادی برای گفتن دارد به طوری که در اکثر رشته های ورزشی، نفراتی از این استان در ترکیب تیم های ملی حضور دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی