هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان تربت‌حیدریه توزیع شد


هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان تربت‌حیدریه توزیع شد

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه تربت‌حیدریه گفت: هزار بسته کمک معیشتی در چارچوب اجرای طرح کمکهای مومنانه به نیازمندان این شهرستان اهدا شد.

حجت‌الاسلام جعفر نواییان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ارزش ریالی هر بسته کمک معیشتی را دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال دانست و افزود: در قالب طرح ضیافت همدلی و در راستای اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه، ۱۲۵ بسته موادغذایی و بهداشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا توزیع شده است.

وی ادامه داد: تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی و توزیع آن بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا توسط اداره اوقاف و امور خیریه تربت‌حیدریه تا عادی شدن شرایط همچنان ادامه دارد و برای استمرار در این کار خداپسندانه، مشارکت و همراهی خیران و نیکوکاران لازرم و ضروری است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه تربت‌حیدریه گفت: توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین نیازمندان منطقه با مشارکت معتمدان محلی، پایگاه‌های مقاومت بسیج و استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی صورت گرفته است و این مهم همچنان ادامه خواهد داشت.

هزار و ۸۰۰ موقوفه، چهار هزار رقبه و ۱۳ بقعه متبرک در سه شهرستان تربت‌حیدریه، زاوه و مه ولات تحت یک مدیریت واحد اداره می‌شوند.

بیشتر موقوفات این مناطق شامل زمین، درخت، ملک مسکونی و تجاری است.

تربت‌حیدریه درفاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا ظهر روز سه شنبه ششم خرداد ۱۳۹۹، ۱۳۹ هزار و ۵۱۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۵۷ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۵۰۸ تن رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل