سانحه رانندگی و رفع تصرف اراضی ملی در آستارا


سانحه رانندگی و رفع تصرف اراضی ملی در آستارا

آستارا - ایرنا - امدادگران هلال احمر آستارا 2 مصدوم تصادف پراید و کامیون را به بیمارستان منتقل و ماموران منابع طبیعی این شهرستان، 2 هزار و 700 متر مربع اراضی ملی را از دست متصرفان آزاد کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا روز سه شنبه اظهار کرد: تصادف خودروهای پراید و کامیون ظهر امروز در محدوده روستای کشفی محور آستارا – اردبیل روی داد و ۲ سرنشین مصدوم خودروی پراید با آمبولانس های هلال احمر و فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

حسین خورشیدی بیان کرد: علت حادثه توسط پلیس راه در حال بررسی است و خدمات جمعیت هلال احمر آستارا در محور آستارا - اردبیل با استقرار پنج امدادگر در پایگاه ثابت جاده ای ادامه دارد.

وی با تاکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به مسافران توصیه کرد، در حوادث جاده‌ای با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره مند شوند.

محور آستارا - اردبیل از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل و پر تردد است.

نسرین غزنوی رئیس اداره منابع طبیعی آستارا هم گفت: سه نفر در روستاهای قره سو و هودول، ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی را تصرف کرده بودند و روز گذشته با پیگیری حقوقی، به آزادی زمین و دستگیری و معرفی متخلفان به دادگاه اقدام شد.

وسعت اراضی ملی آستارا در بخش های کوهستانی، جلگه ای و ساحلی ۴۰ هزار هکتار است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، حاشیه دریای خزر و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین ساعت‌ هوشمند پیشنهادی بر اساس قیمت (اردیبهشت 1403)