ثبت بیش از پنج میلیون و 600 هزار مبتلا به کرونا در جهان


ثبت بیش از پنج میلیون و 600 هزار مبتلا به کرونا در جهان

سازمان بهداشت جهانی شمار قربانیان ویروس کرونا در جهان را 348,241 نفر و شمار بهبودیافتگان را 2,382,979 نفر اعلام کرد.

ثبت بیش از پنج میلیون و 600 هزار مبتلا به کرونا در جهانبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛سازمان بهداشت جهانی شمار کل مبتلایان به کرونا در جهان را ۵,۶۰۵,۶۱۲ شمار قربانیان را ۳۴۸،۲۴۱ نفر و شمار بهبودیافتگان را ۲،۳۸۲،۹۷۹ نفر اعلام کرد.
ثبت بیش از پنج میلیون و 600 هزار مبتلا به کرونا در جهان ثبت بیش از پنج میلیون و 600 هزار مبتلا به کرونا در جهان ثبت بیش از پنج میلیون و 600 هزار مبتلا به کرونا در جهان ثبت بیش از پنج میلیون و 600 هزار مبتلا به کرونا در جهان ثبت بیش از پنج میلیون و 600 هزار مبتلا به کرونا در جهان ثبت بیش از پنج میلیون و 600 هزار مبتلا به کرونا در جهان ثبت بیش از پنج میلیون و 600 هزار مبتلا به کرونا در جهان
#carousel99299, #thumbs99299 , #carousel_desc99299 #carousel-wrapper99299 .caroufredsel_wrapper img #carousel-wrapper299299 .caroufredsel_wrapper img #carousel99299 span #carousel99299 img #thumbs99299 a, #thumbs99299 img #carousel_desc99299 span #carousel99299 span, #carousel99299 a, #thumbs99299 span, #thumbs99299 a #carousel99299 img #thumbs99299 img #carousel99299 span #carousel_desc99299 span #thumbs-wrapper99299 #thumbs99299 a #thumbs99299 a:hover, #thumbs99299 a.selected .fluid_container_album img#shadow .next_thumbnail99299 .next_thumbnail99299:hover .prev_thumbnail99299 .prev_thumbnail99299:hover .next_thumbnail99299, .prev_thumbnail99299
درخواست سازمان حقوق بشر برای نجات یمن از فاجعه کرونا
سازمان حقوق بشر و آزادی های جامعه بین الملل تحت عنوان «سام» تحرک سریع و فوری را برای نجات یمن از فاجعه ای خواستار شد که چه بسا این کشور را به کانون خطرناک شیوع کرونا تبدیل کند.
شمار مبتلایان به کرونا در دانمارک به مرز ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر رسید
وزارت بهداشت دانمارک اعلام کرد: با ابتلای ۴۱ نفر دیگر به ویروس کرونا، شمار مبتلایان به این ویروس در دانمارک به ۱۱ هزار و ۴۲۸ نفر رسید.
دوترته: بازگشت به مدارس پیش از دستیابی به واکسن ممکن نیست
رئیس جمهور فیلیپین روز دوشنبه اعلام کرد: تا زمانی که واکسنی علیه ویروس کرونا در دسترس نباشد اجازه نخواهد داد، دانش آموزان به مدارس بازگردند.
پوتین : روسیه اوج شیوع کرونا را سپری کرده است
رئیس جمهور روسیه روز سه شنبه گفت: روسیه اوج شیوع کرونا را رد کرده است.
شمار مبتلایان به کرونا در غزه به ۵۸ نفر رسید
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: با ابتلای ۳ نفر دیگر به ویروس کرونا، شمار مبتلایان به این ویروس به ۵۸ نفر رسید.
شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به مرز ۷۷ هزار نفر رسید
شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری گزارش داد؛ وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد: با ابتلای ۱۹۳۱ نفر دیگر به ویروس کرونا در عربستان، شمار مبتلایان به این ویروس به ۷۶ هزار و ۷۲۶ نفر رسید.
همچنین با جان باختن ۱۲ نفر دیگر شمار جان باختگان ناشی از ابتلا به کرونا در عربستان به ۴۱۱ نفر رسید.
شمار مبتلایان به کرونا در دانمارک به مرز ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر رسید
وزارت بهداشت دانمارک اعلام کرد: با ابتلای ۴۱ نفر دیگر به ویروس کرونا، شمار مبتلایان به این ویروس در دانمارک به ۱۱ هزار و ۴۲۸ نفر رسید.
لغو ممنوعیت برگزاری مراسم ازدواج با آداب اسلامی در جمهوری چچن روسیه
حاجی موزئیف مفتی جمهوری چچن ، ممنوعیت مراسم ازدواج با آداب اسلامی را که از دو ماه پیش به دلیل ویروس کرونا اجرایی شده بود ، لغو کرد.
اداره مفتیات جمهوری چچن روسیه به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا ، برگزاری مراسم ازدواج با آداب اسلامی را در این جمهوری ممنوع اعلام کرده بود.
همه مساجد در سوریه از فردا بازگشایی می شوند
وزارت اوقاف سوریه از بازگشایی همه مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی از فردا (چهارشنبه) خبر داد.
ازسرگیری فعالیت های اقتصادی در امیرنشین دبی
کمیته عالی مدیریت بحران در دبی تصمیم خود را درباره از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی از ساعت شش صبح تا ۱۱ شب اعلام کرد.
این اقدام پس از ارزیابی کامل ابعاد بهداشتی- درمانی، اقتصادی و اجتماعی در خصوص مقابله با شیوع کرونا از چهارشنبه آینده اجرایی می‌شود.
شمار جان باختگان درکویت از ۱۷۰ نفر فراتر رفت
وزارت بهداشت کویت اعلام کرد با جان باختن ۷ نفر دیگر، شمار جان باختگان بر اثر ویروس کرونا در این کشور به ۱۷۲ نفر رسید.
وزارت بهداشت کویت از ابتلای ۶۰۸ نفر دیگر به کرونا خبر داد. بدین ترتیب شمار مبتلایان به این ویروس در کویت به ۲۲ هزار ۵۷۵ نفر رسید.
آمار مبتلایان به ویروس کرونا در میان سوری های بازگشته از خارج روبه افزایش است
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از دمشق، وزارت بهداشت سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: امروزهم ۱۵ مورد دیگر مبتلا به ویروس کرونا در میان این عده که هم اکنون در قرنطینه بسر می برند ، شناسایی شد.
در چهار روز گذشته، در مجموع ۶۳ مورد کرونا در میان سوری های بازگشته از خارج شناسایی شد.
براین اساس دولت سوریه اعلام کرد، پروازهای حامل سوری های مقیم خارج تا اطلاع بعدی و تا رسیدگی به وضع کسانی که در قرنطینه بسر می برند ، به تعلیق در آمده است.
هم اکنون بیش از دوهزار و۵۰۰ نفر از سوری های مقیم خارج پس از بازگشت به این کشور در قرنطیه بسر می برند.
بر اساس بیانیه وزارت بهداشت سوریه، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سوریه به ۱۲۱ بیمار رسید.

اخذ گواهینامه بیش از ۱۰۰ راننده مصری به علت استفاده نکردن از ماسک
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما از قاهره، بر اساس مقررات جدید مصر به منظور حفظ سلامت شهروندان، رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی ها، اتوبوس ها، مینی بوس‌ها و خودرو‌های ون ملزم به استفاده از ماسک شدند.
اجرای ضوابط جدید باعث شد اداره راهنمایی و رانندگی، گواهینامه ۱۰۱ راننده را به علت استفاده نکردن از ماسک اخذ کند.
رانندگانی که به مقررات جدید پایبند نباشند، جریمه نقدی نیز می‌شوند.
- نخست وزیری که قرنطینه را رعایت می‌کند
مارک روته، نخست وزیر هلند روز دوشنبه خبر مرگ مادرش را که به علت محدودیت‌های قرنطینه‌ای نتوانسته بود طی چند هفته اخیر با وی دیدار کند، اعلام کرد. سخنگوی نخست وزیر هلند به خبرگزاری فرانسه گفت وی همه دستورالعمل‌های اعلام شده در چارچوب مقابله با شیوع ویروس کرونا را رعایت کرده است.
همه مساجد در سوریه از فردا بازگشایی می شوند
وزارت اوقاف سوریه از بازگشایی همه مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی از فردا (چهارشنبه) خبر داد.
۳۵۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در فیلیپین
وزارت بهداشت فیلیپین روز سه شنبه از ۳۵۰ مورد جدید ابتلا به کووید – ۱۹ و ۱۳ تلفات جدید ناشی از ابتلا به این بیماری خبر داد.
وزارت بهداشت فیلیپین اعلام کرد موارد تایید شده ابتلا به کووید – ۱۹ در این کشور به ۱۴ هزار و ۶۶۹ نفر افزایش یافته است.
جان باختن ۲ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در قطر
وزارت بهداشت قطر از جان باختن ۲ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.
فوت ۲۳ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونادر بلژیک
وزارت بهداشت بلژیک گزارش داد: با فوت ۲۳ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور، شمار فوتی‌ها به ۹ هزار و ۳۳۴ نفر رسید.
وزارت بهداشت بلژیک همچنین اعلام کرد: با ابتلای ۱۹۸ نفر دیگر به کرونا در این کشور، شمار مبتلایان به این بیماری به ۵۷ هزار و ۴۵۵ نفر افزایش یافت.

ابتلای ۴۵۸ نفر دیگر به کرونا در افغانستان
وزارت بهداشت افغانستان گزارش داد با ابتلای ۴۵۸ نفر دیگر به کرونا در این کشور، شمار مبتلایان به این بیماری به یازده هزار و ۸۳۱ نفر افزایش یافت.
ابتلای ۱۵ نفر دیگر به کرونا در سوریه
وزارت بهداشت سوریه گزارش داد با ابتلای ۱۵ نفر دیگر به کرونا در این کشور، شمار مبتلایان به این بیماری به ۱۲۱ نفر افزایش یافت.
ثبت ۱۸۷ مورد جدید ابتلا به کرونا درمالزی
مالزی روز سه شنبه ۱۸۷ مورد جدید ابتلا به کرونا را در این کشور گزارش کرد و شمار کلی مبتلایان در این کشور به هفت هزار و ۶۰۴ نفر رسید.
وزارت بهداشت مالزی اعلام کرد هیچ مورد جدیدی از مرگ و میر بر اثر ابتلا به کرونا ثبت نشده است و شمار کلی تلفات کرونا در این کشور ۱۱۵ نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا