آئودی اسپورت دنیل ابت را اخراج کرد


فرمول ای ایران – آئودی اسپورت پس از حاشیه سازی که دنیل ابت در پنجمین مسابقه مجازی که قرار بود برای یونیسف پول جمع آوری شود به وجود آورد را از این تیم اخراج کرد. فرمول ای بیانیه ای را در روز یکشنبه مبنی بر تایید حذف دنیل ابت از مسابقه به خاطر “تخلف ورزشی” را منتشر کرد. ابت در چهار مسابقه اول شبیه ساز فصل هیچ امتیازی را به دست نیاورد و اولین سکوی...

فرمول ای ایران – آئودی اسپورت پس از حاشیه سازی که دنیل ابت در پنجمین مسابقه مجازی که قرار بود برای یونیسف پول جمع آوری شود به وجود آورد را از این تیم اخراج کرد.

فرمول ای بیانیه ای را در روز یکشنبه مبنی بر تایید حذف دنیل ابت از مسابقه به خاطر “تخلف ورزشی” را منتشر کرد. ابت در چهار مسابقه اول شبیه ساز فصل هیچ امتیازی را به دست نیاورد و اولین سکوی مجازی وی که به همراه اولین امتیاز او در این فصل بود در این مسابقه به دست آمد.

بابت اتفاقی که افتاد این امتیازها حذف و او مجبور به پرداخت 10 هزار یورو جریمه به خیریه ای به انتخاب خودش شد. ابت در بیانیه ای از کاری که کرد اعلام پشیمانی نمود و بیان کرد که به اندازه کافی این رقابت ها را جدی نگرفت:

من دوست دارم که از فرمول ای، تمام طرفدارانم، تیمم و راننده هایی که با آنها مسابقه می دهم به خاطر اینکه از یک کمک خارجی برای مسابقه روز شنبه استفاده کردم عذرخواهی می کنم.

من به اندازه ای که باید این مسابقات را جدی می گرفتم، جدی نگرفتم. من مخصوصا در این مورد شرمنده ام به این خاطر که من می دانم که چقدر برای راه اندازی این پروژه در فرمول ای زحمت کشیده شده است.

من آگاه هستم که رفتار زشت من ناراحت کننده بود ولی به هیچ عنوان قصد و نیت بدی را نداشتم. البته که من حذف خودم از مسابقه را قبول می کنم.

در بیانیه چند لحظه پیش آئودی آمده است:

دنیل ابت در خودروی خودش در مرحله تعیین خط و مسابقه پنجمین رویداد مجازی و آنهم در مسابقه خانگی در روز 23 ماه می رانندگی نکرد ولی اجازه داد یک راننده شبیه ساز حرفه ای به جای او رانندگی کند. او به طور مستقیم بابت کاری که کرد در روز بعد عذرخواهی کرد و حذف خودش از نتیجه مسابقه را قبول نمود. شرافت، شفافیت و اجابت پیوسته قوانین قابل اجرا، اولویت های اصلی آئودی هستند. این به تمام فعالیت هایی که برند آئودی انجام می دهد اعمال می شود، بدون استثنا. به همین دلیل، آئودی اسپورت تصمیم گرفته است که بلافاصله دنیل ابت را اخراج کند.

آئودی اسپورت دنیل ابت را اخراج کردآئودی اسپورت دنیل ابت را اخراج کرد

آنتونیو فلیکس دا کاستا ، ب ام و آندرتی – فرمولE عربستان

رانندگان و افراد زیادی به این تصمیم و اتفاقی که افتاده است اعتراض کرده اند و گفته اند که نباید یک رویداد مجازی منجر به اعمال چنین مجازاتی در دنیای واقعی شود، آنتونو فلیکس داکاستا در توییتر خودش نوشته است:

خداحافظ توییچ، خداحافظ استریم…من دیگر رفتم، هیچوقت دیگر تو را نخواهم دید.

دنیل ابت بیان کرده است که به زودی بیانیه ای ویدیویی را منتشر خواهد کرد و به محض انتشار، ما نیز در این پست برایتان قرار می دهیم…

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس