تصاویر و مشخصات اوپو Reno4 فاش شد


تصاویر و مشخصات اوپو Reno4 فاش شد

به تازگی تصاویر و مشخصات اوپو Reno4 در فضای مجازی منتشر شد و اطلاعات زیادی را در دسترس ما قرار داد.

تصاویر و مشخصات اوپو Reno4 فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوپو تاکنون چندین دستگاه در خانواده Reno عرضه کرده است و به نظر می‌رسد قصد ندارد این کار را متوقف کند، زیرا به تازگی گزارشی در فضای مجازی منتشر شده که از اضافه شدن یک عضو دیگر به خط تولید مذکور خبر می‌دهد. گفته می‌شود این دستگاه جدید Reno4 نام خواهد داشت.

فاش شدن تصاویر و مشخصات Reno4

چند تصویر از دستگاه مذکور در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است که از طراحی و بعضی مشخصات آن پرده برداری می‌کند.

گوشی Reno4 حداقل در دو رنگ مختلف عرضه می‌شود و از یک دوربین جذاب چهارگانه استفاده می‌کند. این دوربین که در پنل پشتی قرار دارد، از قابلیت فوق العاده پایدار (Ultra Steady) استفاده می‌کند. در پشت علاوه بر دوربین، لوگوی اوپو نیز دیده می‌شود که در سمت راست قرار گرفته است. زیر آن نیز کلمه GLOW به بزرگی نوشته شده است. این ممکن است نام تجاری رنگ دستگاه باشد، اما باید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر از این موضوع، صبر کنیم.

در ادامه تصاویر فاش شده از این دستگاه را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: معرفی پردازنده Dimensity 820 توسط مدیاتک

تصاویر و مشخصات اوپو Reno4 فاش شد

تصاویر و مشخصات اوپو Reno4 فاش شد

این عکس اطلاعات دیگری نیز فاش می‌کند. برای مثال ما اکنون می‌دانیم که Reno4 از اینترنت نسل پنجم و شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین دوربین این دستگاه با قابلیتی به نام Super Night Scene Video همراه است که به نظر می‌رسد حالتی برای بهبود فیلم‌برداری در شب باشد.

تصاویر فاش شده اطلاعات قسمت جلویی Reno4 را فاش نمی‌کنند در نتیجه هنوز مشخص نیست که آیا صفحه نمایش این دستگاه دارای ناچ قطره‌ای است یا حفره درون نمایشگر میزبان دوربین سلفی خواهد بود. اما از آن‌جایی که هم اکنون این تلفن در بازار چین در حال تبلیغ است، ما نباید زیاد منتظر رونمایی جهانی و رسمی این دستگاه بمانیم.

به احتمال خیلی زیاد، تصاویر و اطلاعات بیشتری تا زمان رونمایی رسمی Reno4 از این دستگاه منتشر می‌شود که ما را بیشتر با آن آشنا می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !