تلاشهاى مستمر کارکنان واحد خدماتى در مقام حضرت صاحب الزمان (عج)


تلاشهاى مستمر کارکنان واحد خدماتى در مقام حضرت صاحب الزمان (عج)

کارکنان مقام صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در راس آنها پرسنل واحد خدماتى اقدامات ویژه اى شامل نگهداری مقام شریف، نظافت محیط خارجی مقام و نیز پاکسازى بازار امام صادق (علیه السلام) واقع در نزدیکی این مکان مطهر را همچنان ادامه می دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، کارکنان مقام صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در راس آنها پرسنل واحد خدماتى اقدامات ویژه اى شامل نگهداری مقام شریف، نظافت محیط خارجی مقام و نیز پاکسازى بازار امام صادق (علیه السلام) واقع در نزدیکی این مکان مطهر را همچنان ادامه می دهند.

استاد صاحب عزیز حسن، مسئول واحد خدماتی در بخش مقام شریف در مصاحبه با شبکه جهانی الکفیل گفت: مسئولیت های متعددی به عهده واحد ما است از جمله سیراب نمودن زائران از طریق پرنمودن مخازن آب با استفاده از خودروهای مخصوص و انتقال فرش های مقام به قالیشویی و جایگزینى آن با دیگر فرش های موجود در انبارهای وابسته به مقام برای مفروش نمودن آن از نو است.

وی گفت: اخیراً به دلیل شیوع ویروس کرونا مأموریت دیگری به ما محول شده است بطوریکه واحد ما روزانه اقدامات پاکسازی و ضدعفونی سازی اماکن اطراف مقام شریف را انجام می دهد.

شایان ذکر است، بخش مقام صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) یکی از بخش های وابسته به آستان قدس عباسى است.

این مقام شریف در حاشیه چپ رود الحسینیه در ورودی کربلا و مسیر منتهی به مقام امام جعفر صادق (علیه السّلام) قرار دارد.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس