اطلاعات فروش Xperia 1 II 5G سونی تائید شد


اطلاعات فروش Xperia 1 II 5G سونی تائید شد

سونی در جدیدترین بیانیه خود، تاریخ پیش‌سفارش و قیمت Xperia 1 II 5G را تائید کرد.

اطلاعات فروش Xperia 1 II 5G سونی تائید شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که اعلام می‌کرد یکی از فروشگاه‌ها در حال ثبت پیش‌سفارش برای نسخه آنلاک Sony Xperia 1 II با قیمت ۱۱۹۸ دلار است. اما فروشگاه مذکور سریعا انجام پیش‌سفارش را لغو و فهرست آن را حذف کرد. امروز سونی به طور رسمی تاریخ عرضه و قیمت این دستگاه را تائید کرد.

تاریخ عرضه و قیمت گوشی جدید سونی

بر اساس جدیدترین بیانیه منتشر شده از سونی، پیش‌سفارش گوشی Xperia 1 II از اول ژوئن آغاز می‌شود و این دستگاه ۱۹۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. کسانی که یک دستگاه از این مدل را تا تاریخ ۲۸ جولای رزرو کنند، به صورت رایگان یک ایرباد بی‌سیم WF-1000XM3 با توانایی حذف نویز با قیمت ۲۳۰ دلار دریافت می‌کنند.

تجربه بی‌نظیر بازی در گوشی جدید سونی

گوشی Xperia 1 II دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی امولد 4K است که نسبت ۲۱:۹ دارد. این بدان معناست که گوشی مذکور مانند بیشتر اعضای دیگر این خانواده بلند و نازک است. این دستگاه همچنین قابلیت Multi-window را ارائه می‌دهد که به وسیله آن می‌توان صفحه نمایش را به دو قسمت جدا تقسیم کرد. گوشی جدید سونی دارای اسپیکر‌های استریو در جلوی خود است و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری دارد. درضمن اگر طرفدار بازی هستید باید بدانید که این دستگاه به دسته کنترل بی‌سیم DualShock 4 متصل می‌شود و فناوری کاهش تاری حرکت گیم پلی روانتری را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، حالت Game Enhancer عملکرد پردازنده را بهینه می‌کند. در واقع می‌توان گفت این گوشی هوشمند یک دستگاه عالی برای بازی کردن است.

بیشتر بخوانید: کنسول PS4 بیش از ۱۱۰ میلیون دستگاه فروش کرد

اطلاعات فروش Xperia 1 II 5G سونی تائید شد

مشخصات Sony Xperia 1 II

درون دستگاه مذکور نیز از یک تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام ۷ نانومتری استفاده شده که عملکرد پردازنده و پردازنده گرافیکی را ۲۵ درصد نسبت به پرچمدار سال گذشته بهبود می‌بخشد. این دستگاه با یک رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراه است که می‌توان آن را از طریق مموری کارت افزایش داد. اسلات میکرو‌اس‌دی می‌تواند حافظه دستگاه را تا ۱ ترابایت افزایش دهد.

در بخش دوربین نیز ما شاهد یک سیستم سه‌گانه در پنل پشتی دستگاه هستیم. یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌‎فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید دوربین سه‌گانه این دستگاه را تشکیل می‌دهند. البته سنسور تشخیص عمق نیز در این دستگاه تعبیه شده است. در جلوی گوشی نیز، حفره درون صفحه نمایش میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دستگاه است.

باتری موجود در گوشی هوشمند جدید سونی دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌‎آمپری است که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژ شود. البته این دستگاه از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. سونی می‌گوید چه کاربران در حال گوش دادن به موسیقی باشند و چه در حال تماشای فیلم، Xperia 1 II برای یک تجربه سرگرمی بی‌نظیر تنظیم شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند