هوای زنجان گرم می‌شود


هوای زنجان گرم می‌شود

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای این استان طی روزهای آینده به ویژه روزهای پنجشنبه و جمعه /8 و 9 خرداد ماه/، گرم‌تر خواهد شد.

حسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز صبح آسمان زنجان صاف بوده و بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد مواجه می‌شود و احتمال بارش‌های خفیف محلی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه این شرایط آب و هوایی، فردا /چهارشنبه/ نیز بر استان زنجان حاکم خواهد بود، به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: میزان دمای فعلی شهر زنجان ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه سانتیگراد کاهش نشان می دهد.

سلطانی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد با ۷+ درجه سانتیگراد و ماهنشان با ۳۷+ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرم ترین نقاط این استان به ثبت رسید.

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل