تظاهرات اعتراضی علیه بازگشایی سواحل در آمریکا


تظاهرات اعتراضی علیه بازگشایی سواحل در آمریکا

مردم آمریکا در ایالت‌های تگزاس، نیوجرسی و کارولینای شمالی با اعتراض به بازگشایی پارک‌های آبی و سواحل این ایالت‌ها آن را اقدامی در جهت شیوع بیشتر کرونا در آمریکا دانستند.

تظاهرات اعتراضی علیه بازگشایی سواحل در آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، مردم آمریکا در ایالت‌های تگزاس، نیوجرسی و کارولینای شمالی در تظاهراتی به بازگشایی پارک‌های آبی و سواحل این ایالت‌ها در بحبوحه شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در آمریکا اعتراض کردند.

معترضان با سر دادن شعار و در دست داشتن پلاکارد اعتراض خود را به بازگشایی این اماکن ابراز داشتند و آن را اقدامی در جهت شیوع بیش از پیش ویروس کرونا در آمریکا دانستند.

این در حالی است که کمیسر سابق غذا و داروی آمریکا به شهروندان این کشور هشدار داد هنوز کرونا در آمریکا تحت کنترل درنیامده است و نمی‌توان زندگی عادی را شروع کرد.

تاکنون در ایالت کارولینای شمالی ۷۸۴ نفر به علت ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جانشان را از دست داده اند. همچنین ۲۳ هزار و ۳۶۵ مورد قطعی ابتلا به این بیماری نیز در این ایالت ثبت شده است.

ایالات متحده آمریکا با یک میلیون و ۷۰۶ هزار و ۲۲۶ مبتلا در صدر کشور‌های آلوده به ویروس کشنده کرونا در جهان قرار دارد؛ بنا به آمار رسمی ۹۹ هزار و ۸۰۵ نفر در این کشور به خاطر این ویروس جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا