تهدید ترامپ به تغییر محل گردهمایی بزرگ جمهوریخواهان


تهدید ترامپ به تغییر محل گردهمایی بزرگ جمهوریخواهان

در بحبوحه بحران کرونا، رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد محل گردهمایی بزرگ جمهوریخواهان را تغییر می‌دهد.

تهدید ترامپ به تغییر محل گردهمایی بزرگ جمهوریخواهانبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، در بحبوحه بحران کرونا، رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد محل گردهمایی بزرگ جمهوریخواهان را تغییر می‌دهد.

قرار است گردهمایی بزرگ حزبی جمهوریخواهان اواخر ماه اوت در شهر شارلوت در ایالت کارولینای شمالی برگزار شود. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به شدت از فرماندار دموکرات ایالت کارولینای شمالی انتقاد کرده است. دونالد ترامپ تهدید کرده است اگر محل مذکور با ظرفیت کامل آماده نشود، او حاضر نخواهد شد در این گردهمایی بزرگ جمهوریخواهان حاضر شود و محل برگزاری این تجمع حزبی را تغییر خواهد داد.
کنگره ملی جمهوریخواهان نیز از این سخنان ترامپ حمایت کرده و اعلام کرده است باید این مکان به گونه‌ای آماده شود که ظرفیت کامل گنجاندن حاضران را داشته باشد و فرماندار کارولینای شمالی باید تضمین بدهد که چنین اتفاقی در شارلوت رقم خواهد خورد. این تشکیلات حزبی جمهوریخواهان تصریح کرده است فرماندار کارولینای شمالی باید هرچه زودتر در این خصوص پاسخ بدهد تا اگر لازم شد، گزینه‌های دیگر بررسی شود.
این در حالی است که فرماندار کارولینای شمالی به علت شیوع بیماری کووید-۱۹ همانند دیگر ایالت‌های آمریکا، دغدغه‌های جدی درباره این گردهمایی بزرگ دارد. در این ایالت، تاکنون ۷۸۴ نفر به علت ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جانشان را از دست داده اند. تاکنون ۲۳ هزار و ۳۶۵ مورد قطعی ابتلا به این بیماری نیز در ایالت کارولینای شمالی ثبت شده است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی