حملات داعش منجر به سقوط بالگرد عراقی شد


حملات داعش منجر به سقوط بالگرد عراقی شد

شفقنا- رئیس شورای نجات الانبار عراق امروز دوشنبه اعلام کرد که در پی حملات داعش، بالگرد نظامی عراقی در استان الانبار سقوط کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از شفق نیوز، حمید الهایس، رئیس شورای نجات الانبار در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو تن از افراد مسلح داعش با سلاح‌های سبک بالگرد نظامی عراقی را هدف قرار دادند […]

حملات داعش منجر به سقوط بالگرد عراقی شدحملات داعش منجر به سقوط بالگرد عراقی شد

شفقنا- رئیس شورای نجات الانبار عراق امروز دوشنبه اعلام کرد که در پی حملات داعش، بالگرد نظامی عراقی در استان الانبار سقوط کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از شفق نیوز، حمید الهایس، رئیس شورای نجات الانبار در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو تن از افراد مسلح داعش با سلاح‌های سبک بالگرد نظامی عراقی را هدف قرار دادند که سرنشینان بالگرد را وادار ساخت تا فرود اضطراری داشته باشند و این بالگرد در شهرستان الرطبه در الانبار سقوط کرد.

وی ادامه داد، این دو فرد مسلح داعش تلاش داشتند تا به کادر این بالگرد حمله کنند، اما نیروی هوایی عراق این دو تروریست داعشی را به هلاکت رساند.

در همین حال، گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که این بالگرد در پی حملات داعش آسیب کمی دید.

این گروه تاکید کرد، نیروهای عراقی در حال تخریب مقرهای تروریست‌های داعش بودند و سلاح‌ها و مواد منفجره آنها را در صحرای الرطبه کشف و ضبط کردند که در این حین، تروریست‌های داعش بالگردهای عراقی را هدف قرار دادند، اما این بالگرد توانست به محل ماموریت خود بازگردد.

خبر را در شفق نیوز می‌توانید ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد