زنگ خطر جدایی 6 بازیکن استقلال


زنگ خطر جدایی 6 بازیکن استقلال

شفقنا ورزشی- قرارداد 6 بازیکن تاثیر گذار استقلال در تابستان به پایان خواهد رسید و باشگاه باید از همین اکنون به فکر تمدید با آنها باشد. به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال در چند فصل اخیر همواره تغییرات زیادی در تابستان داشته است و این رفتن و آمدهای زیاد یکی از اصلی ترین دلایل ناکامی آبی پوشان در بالا بردن جام […]

زنگ خطر جدایی 6 بازیکن استقلالزنگ خطر جدایی 6 بازیکن استقلال

شفقنا ورزشی- قرارداد ۶ بازیکن تاثیر گذار استقلال در تابستان به پایان خواهد رسید و باشگاه باید از همین اکنون به فکر تمدید با آنها باشد.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال در چند فصل اخیر همواره تغییرات زیادی در تابستان داشته است و این رفتن و آمدهای زیاد یکی از اصلی ترین دلایل ناکامی آبی پوشان در بالا بردن جام بوده است.

در تابستان سال جاری هم به نظر می رسد که استقلال بازهم تغییراتی را به خود خواهد دید.

آبی پوشان برای کسب نتایج بهتر در فصل بعد در درجه نخست باید قرارداد بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار خود را تمدید کنند و بعد از آن به دنبال تقویت تیم و آوردن بازیکنان جدید باشند.

فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر،روزبه چشمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان و علی کریمی از جمله مهمترین بازیکنانی هستند که در پایان فصل قراردادشان با استقلال به پایان خواهد رسید و باشگاه باید از هم اکنون برای تمدید قرارداد با آنها اقدام کند.

بازیکنانی مثل روزبه چشمی و علی کریمی پیشنهادهای اروپایی دارند و اگر هر چه زوتر قراردادشان تمدید نشود ممکن است که از استقلال جدا شوند.

گذشته از این ۶ بازیکن خطر جدایی چند مهره تاثیر گذار دیگر آبی پوشان را تهدید می کند. دیاباته و میلیچ از این جمله بازیکنان هستند که اگر سر وقت طلب و حقوق آنها پرداخت نشود ممکن است که دردسرهای را برای تیم آبی پوش به وجود آوردند.

مهدی قائدی یکی دیگر از ستاره های استقلال در فصل جاری است که باتوجه به درخششی که داشته بدون شک پیشنهادهای خوبی در تابستان خواهد داشت.

استقلال اگر می خواهد که در فصل بعد هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ برتر نتایج لازم را به دست آورد باید در درجه نخست قرارداد این بازیکنان کلیدی را تمدید کند و بعد از آن وارد بازار نقل و انتقالاتی شود در غیر این صورت بازهم مثل چند فصل اخیر دست خالی لیگ را به پایان خواهد رساند البته آبی پوشان در فصل جاری هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در جام حذفی و لیگ برتر شانس قهرمانی دارند.

منبع: شفقنا

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...