ادامه آتش‌سوزی در ارتفاعات گچساران کهگیلویه و بویر احمد


ادامه آتش‌سوزی در ارتفاعات گچساران کهگیلویه و بویر احمد

شفقنا- آتش سوزی در ارتفاعات گچساران که از حدود دو روز گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد و شعله های آتش بدلیل شدت وزش باد درحال پیشروی است. به گزارش ایلنا، به دلایل نامعلومی ارتفاعات خامی گچساران حدود 50 ساعت است در شعله های آتش می سوزد و اگرچه مسئولان از مهار آن بعد از 36 ساعت خبر داده‌اند اما […]

ادامه آتش‌سوزی در ارتفاعات گچساران کهگیلویه و بویر احمدادامه آتش‌سوزی در ارتفاعات گچساران کهگیلویه و بویر احمد

شفقنا- آتش سوزی در ارتفاعات گچساران که از حدود دو روز گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد و شعله های آتش بدلیل شدت وزش باد درحال پیشروی است.

به گزارش ایلنا، به دلایل نامعلومی ارتفاعات خامی گچساران حدود ۵۰ ساعت است در شعله های آتش می سوزد و اگرچه مسئولان از مهار آن بعد از ۳۶ ساعت خبر داده‌اند اما هلی کوپترهای هوانیروز ارتش و نیروهای پیاده سپاه فتح استان، بسیجیان و اقشار مختلف‌مردمی اخبار نگران کننده‌ای از انتشار شعله‌های آتش در این ارتفاعات مخابره می‌کنند.

غلامرضا تاج گردون نماینده ۱۲ ساله گچساران و باشت در خانه ملت در نامه‌ای سرگشاده از وضعیت کنونی شدت گرفتن شعله‌های آتش در ارتفاعات خامی حوزه انتخابیه خود بدلیل نبود امکانات اولیه اظهار نگرانی کرده و از محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواسته است براساس مواد ۱۰ و ۱۲ قانون بودجه از محل مشخص پرداخت اعتبارات کمیسیون تلفیق به جنگل های در حال سوختن ارتفاعات خامی گچساران کمک کند.

کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین خود تا ساعاتی دیگر با پروازهای هوایی از ارتفاعات خامی بازدید خواهند داشت و میزان خسارت‌های فراوان به جنگل‌های این ارتفاعات را برآورد خواهند کرد.

میلیون ها جاندار جنگلی گرفتار شعله های آتش شدند و این شعله ها همچنان بدلیل شدت وزش بادهای سنگین درحال گسترش است.

شهرستان گچساران این روزها دچار حوادث زلزله و آتش شده است و باید دید مسئولان برای عادی کردن شرایط به وجود آمده چه تدابیری اندیشیده‌اند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق