ورود هواپیمای ایرباس به فرودگاه رامسر پس از 52 سال


ورود هواپیمای ایرباس به فرودگاه رامسر پس از 52 سال

وزیر راه و شهرسازی گفت: با افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر، امروز یک فروند هواپیمای ایرباس پس از 52 سال وارد فرودگاه رامسر شد و توسعه این فرودگاه اتفاق مهمی برای استان‌های مازندران و گیلان است.

ورود هواپیمای ایرباس به فرودگاه رامسر پس از 52 سال
به گزارش پول نیوز، مراسم افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد و استاندار مازندران در رامسر ‌برگزار شد.

در این مراسم وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز یک فروند هواپیمای ایرباس پس از ۵۲ سال وارد فرودگاه رامسر شد و این اتفاق برای مردم مازندران و گیلان مبارک باشد.

محمد اسلامی با اشاره به اینکه احداث باند جدید فرودگاه رامسر موضوع بااهمیتی است، گفت: طبق گفته مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، از این پس همه ۱۶ شرکت هواپیمایی امکان پرواز به فرودگاه رامسر را دارند.

وی با اشاره به اینکه توسعه‌ فرودگاه رامسر اتفاق مهمی برای استان‌های مازندران و گیلان است، ادامه داد‌: امیدواریم توسعه ناوبری و ترمینال فرودگاه که مکمل توسعه فرودگاه است نیز به زودی در فرودگاه رامسر با حمایت‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اجرایی شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت گردشگری فرودگاه رامسر و مشکلات پیش از این در این فرودگاه گفت: حتی روزهایی را داشتیم که این فرودگاه به دلیل موانع پروازی تعطیل شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر