برگزاری مسابقه تولید فیلم ویژه بانوان به همت واحد کتابخانه آستان قدس عباسی


برگزاری مسابقه تولید فیلم ویژه بانوان به همت واحد کتابخانه آستان قدس عباسی

اسما رعد، مسئول این واحد در مصاحبه با شبکه جهانی الکفیل گفت: رشد فرهنگی جامعه مسئولیتی است که کتابخانه بانوان به عهده گرفته و آن را در اولویت رسالت فرهنگی خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، واحد کتابخانه بانوان وابسته به کتابخانه و بخش نسخ خطی آستان قدس عباسی از آغاز اجرای بسته مسابقاتی تحت عنوان «مواهب الابداع» خبر داد که با هدف مشارکت در کشف استعدادها در زمینه‌های مختلف و استفاده از اوقات فراغت و دوران قرنطینه بوده و مشتمل بر مسابقه فیلم سازی ویژه بانوان است.

اسما رعد، مسئول این واحد در مصاحبه با شبکه جهانی الکفیل گفت: رشد فرهنگی جامعه مسئولیتی است که کتابخانه بانوان به عهده گرفته و آن را در اولویت رسالت فرهنگی خود قرار داده است. کتابخانه بانوان مسابقه مواهب الابداع را به منظور شناسایی استعدادها و رشد مهارت های شخصی آغاز کرد که مسابقه فیلم سازی اولین نمونه این مسابقات بود و طبیعتا مسابقات دیگری در زمینه هنرهای مختلف را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: دوران قرنطینه خانگی اوقات گرانبهایی است که باید از سوی جامعه برای توسعه مهارتها از آن بهره‌برداری شود. از این رو این مسابقه که در زمینه انواع هنرها برگزار خواهد شد به قشر بانوان جامعه اختصاص یافت.

رعد تصریح کرد، همچنین کمیته‌ ویژه‌ای برای ارزیابی آثار و تقدیر از برندگان با هدایا تشکیل و تجلیل از آنها طبق مکانیزم منسجم و شرایط قرنطینه انجام خواهد شد.

اما شرایط مسابقه به نحو ذیل است:

- میانگین سنی دختران شرکت کننده از ۱۰ الی ۱۷ سال باشد.

- زمان فیلم حداکثر ۵ دقیقه باشد.

- موضوع فیلم باید مذهبی، آموزشی، علمی و یا فرهنگی باشد.

- مشارکت تنها با یک فیلم امکان پذیر است.

- استفاده از هر نوع تکنولوژی مونتاژ در دسترس ممکن است.

- فیلم با فرمت mp4 ارائه گردد.

- یک نمونه از این اثر با نام، سن و استان به ایمیل

(women-library@alkafeel.net) ارسال شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توان به صفحه فیسبوک یا سایت منتدی الکفیل مراجعه نمود.

- باید فیلم با تلاش فردی شرکت کننده صورت گرفته باشد و خانواده نیز می‌توانند در آماده‌سازی سناریوی فیلم، ایده و پیگیری اقدامات اثر مشارکت داشته باشند.

- کمیته‌ای برای انتخاب سه برگزیده تشکیل خواهد شد که اسامی آنها در روز اول عید فطر بر روی سایت کتابخانه بانوان یا صفحه فیسبوک آن اعلام و برندگان از روش دریافت جوایزشان مطلع خواهند شد.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان