مشارکت مسجد مقدس جمکران با خیران در خرید و ذبح قربانی به مناسبت هفدهم رمضان


مشارکت مسجد مقدس جمکران با خیران در خرید و ذبح قربانی به مناسبت هفدهم رمضان

صدوقی از اهدای بیش از 6 تُن گوشت قربانی سلامتی امام زمان(عج) به نیازمندان از ابتدای ماه رمضان خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت مسجد جمکران به مناسبت هفدهم رمضان، در قرارگاه مردمی گامی به‌سوی جامعه مهدوی اجرا می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: «ابراهیم صدوقی» با اشاره به تشکیل قرارگاه مردمی گامی به‌سوی جامعه مهدوی در شام نیمه شعبان در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، اظهار کرد: این قرارگاه باهدف گسترش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان جامعه، تشکیل شد و تا بیست و هفتم ماه مبارک رمضان، با رویکرد قربانی برای سلامتی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف فعالیت خواهد کرد.

وی ضمن تقدیر از استقبال عاشقان و ارادتمندان به حضرت ولی‌عصر علیه‌السلام از طرح قربانی برای سلامتی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رفع بلا و فتنه از عالم در ماه مبارک رمضان، ابراز کرد: از ابتدای تشکیل قرارگاه بیش ازشش تن گوشت قربانی توسط بانیان خیر تأمین شده که این تعداد در مسجد مقدس جمکران ذبح، بسته بندی و بین اقشارکم درآمد با عنوان هدیه امام زمان علیه‌السلام توزیع شده است.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از طرح مشارکت در خرید و ذبح قربانی به مناسبت هفدهم رمضان، سالروز بنای مسجدمقدس جمکران به امرمبارک حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، خبر داد و گفت؛ این طرح از روز دهم رمضان به مدت یک هفته (تا هفدهم رمضان) به اجرا می‌رسد که طی آن مسجد مقدس جمکران در ذبح باخیرین و بانیان مشارکت خواهد کرد.

صدوقی گفت: در این طرح بیست درصد قیمت خرید دام قربانی توسط مسجد و ۸۰ درصد مبلغ توسط مردم نیکوکار و خیّر پرداخت می‌شود تا علاقه مندان بتوانند باهر توان مالی و کمتر از نرخ تمام شده در طرح قربانی برای سلامتی امام زمان علیه‌السلام سهیم شوند.

وی به درخواست مشارکت در این طرح از اقصی نقاط ایران اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: درحال حاضراین طرح با استقبال مردمی در استان‌های مختلف کشور توسط نمایندگان این مکان مقدس درحال اجرا است و مؤمنین عزیزی که در استانها و شهرهای مختلف هستند و قصد همیاری و مشارکت دراین طرح را دارند می‌توانند جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۳۱۳۲۰ با پیش شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

مشارکت مسجد مقدس جمکران با خیران در خرید و ذبح قربانی به مناسبت هفدهم رمضان

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس