عیدانه «شبکه نمایش» در عید بزرگ بندگی


عیدانه «شبکه نمایش» در عید بزرگ بندگی

​شبکه نمایش، همزمان با سالروز فتح خرمشهر و پایان ماه مبارک رمضان و آغاز ماه شوال با فیلم های متنوع سینمایی، به استقبال عید بزرگ فطر می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فیلم سینمایی "بلمی به سوی ساحل"، محصول سال ۱۳۶۴ به کارگردانی و نویسندگی رسول ملاقلی پور روز شنبه ۳ خرداد ماه مصادف با سالروز فتح خرمشهر ، ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می شود .

همچنین این شبکه فیلم های سینمایی دنباله دار و جذاب : دایه مکفی، محافظ یک آدمکش، فورد در برابر فراری، مانی و ندا، خواستگاری، تیم امنیت، کاتیوشا، افسانه نارینا، عملیات ناممکن و گودزیلا پادشاه هیولاها را در ایام عیدسعید فطر در جدول پخش خود جانمایی کرده است.

شبکه نمایش از شنبه ۳خرداد ماه ، ساعت ۲۱ به مرور آثار "رایان رینولدز" بازیگر سینما و تلویزیون که با ارائه بازی های خوب توانسته است طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کند می پردازد.
فیلم های سینمایی این بازیگر به ترتیب از شنبه تا جمعه: محافظ یک آدمکش، خواستگاری، عملیات ناممکن، فانوس سبز، پناهگاه، دربند و کرم های شب تاب در باغچه هستند.

فیلم های کمدی کلاسیک اختلاف ( با بازی لویی دوفونس) ، پتسی و بی نظم منظم ( با بازی جری لوئیس ) و موزه پرماجرا در شب های عید فطر از شنبه تا دوشنبه در باکس ساعت ۱ بامداد پخش می شوند.

پایان پیام/14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس