دستگیری عامل سرقت های شبانه در سبزوار/ رمزگشایی از 17 فقره دستبرد به خودروهای سواری


دستگیری عامل سرقت های شبانه در سبزوار/ رمزگشایی از 17 فقره دستبرد به خودروهای سواری

فرمانده انتظامی سبزوار از دستگیری متهم پرونده دستبردهای شبانه به محتویات خودروهای سواری و رمز گشایی از 17 فقره سرقت خبر داد.

فرمانده انتظامی سبزوار از دستگیری متهم پرونده دستبردهای شبانه به محتویات خودروهای سواری و رمز گشایی از ۱۷ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار ، سرهنگ حسین بیات مختاری در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت محتویات خودروهای سواری در حوزه استحفاظی کلانتری 13 شهر سبزوار ، طرح تشدید مقابله با سرقت‌های شبانه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

فرمانده انتظامی سبزوار افزود: تیم های‌تجسس کلانتری 13 در اجرای این عملیات ضربتی با کنترل و مراقبت‌های پوششی نیمه های شب گذشته یکی از عاملان سرقت ها را در حالی که قطعاتی مسروقه از خودروی سواری پراید به همراه داشته و در حال سرقت از ساختمانی نیمه تمام بود را دستگیر کردند .

سرهنگ بیات مختاری گفت : متهم 25 ساله در تحقیقات اولیه پرونده نتوانست به تناقض گویی های خود ادامه دهد و ناچار به بیان حقیقت شد و تاکنون به 17 فقره سرقت وسایل و قطعات داخلی خودروهای سواری دیگر اعتراف کرده است .

وی خاطر نشان کرد: متهم به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات پلیسی در رابطه با این پرونده با دستور مرجع قضایی ادامه خواهد داشت .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی