سرمربی گل گهر: همه باشگاه‌ها در یک آزمایشگاه تست بدهند


مثبت اعلام شدن تست بیش از 5 بازیکن تیم گل گهر و دوری دو هفته ای آن ها از تمرینات می تواند چالشی پیش روی آماده سازی این تیم باشد. نوشته سرمربی گل گهر: همه باشگاه‌ها در یک آزمایشگاه تست بدهند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی گل گهر: همه باشگاه‌ها در یک آزمایشگاه تست بدهند

مجید جلالی : باشگاه گل گهر همه شرایط را برای مراقبت از این بازیکنان در نظر گرفته است
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۸
سرمربی گل گهر: همه باشگاه‌ها در یک آزمایشگاه تست بدهند

مثبت اعلام شدن تست بیش از ۵ بازیکن تیم گل گهر و دوری دو هفته ای آن ها از تمرینات می تواند چالشی پیش روی آماده سازی این تیم باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید جلالی سرمربی گل گهر که روی خط اخبار ورزشی آمده بود در رابطه با شرایط تیمش گفت:

” ما سعی می کنیم یک هفته تمام تیم و دو هفته بازیکنانی که تستشان مثبت بوده را قرنطینه کنیم و بعد از آن می توانیم تمریناتمان را شروع کنیم.”

مجید جلالی افزود:

” من فقط در اینجا یک درخواست از سازمان لیگ دارم. باشگاه ما یکی از بهترین و کارآمدترین تست هایی که در جهان گرفته می شود را انجام داد. ما از سازمان لیگ می خواهیم که انجام تست برای همه تیم ها در شرایط یکسان انجام شود چون من شنیدم که اگر این آزمایش جای دیگری انجام می شد شاید تست هیچکدام از بازیکنان ما مثبت نمی شد. به نظر من سازمان لیگ یک جایی را که بهترین جا هم هست مشخص کند که همه تیم ها آنجا تست هایشان را بدهند.”

سرمربی گل گهر همچنین گفت:

” باشگاه ها در حال حاضر خودشان کارهای مربوط به آزمایش را انجام می دهند و باشگاه گل گهر مصرانه می خواست که بهترین مدل آزمایش را انجام بدهد که هزینه بسیار زیادی هم داشت. خوشحالیم که آزمایش قوی گرفتیم.”

مجید جلالی اضافه کرد:

” باشگاه گل گهر همه شرایط را برای مراقبت از این بازیکنان در نظر گرفته است و حتی قرار است خانواده های بازیکنانی که تستشان مثبت بوده نیز باشگاه شرایطی را فراهم کند که تست کرونا بدهند. ما سعی می کنیم در کوتاهترین زمان ممکن به اوضاع تیم مسلط شویم. به بازیکنانی که تستشان مثبت بوده هم می گوییم که همه در کنار هستیم تا از این چالش همراه هم عبور کنیم.”

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : تیم گل گهر, مجید جلالی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق