واکنش نتانیاهو به بیانات رهبر انقلاب


واکنش نتانیاهو به بیانات رهبر انقلاب

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی ایران در روز جهانی قدس واکنش نشان داد و گفت:«تهدیدهای رهبری ایران علیه اسرائیل، جمهوری اسلامی را در معرض خطر بزرگی قرار می دهد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، نتانیاهو در آغاز اولین جلسه کابینه جدیدی که ریاستش را برعهده دارد، گفت: «چالش های امنیتی و تهدیدهایی که اسرائیل با آن روبروست،ولو لحظه ای متوقف نشده است».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران در روز جهانی قدس مبنی بر اینکه اسرائیل غده سرطانی خاورمیانه است، گفت: «شنیدیم که رهبر ایران ما را به نابودی تهدید می کند. قطعا هر کسی که ما را تهدیدبه نابودی می کند، در این موضوع موفق نخواهد شد و خودش را در معرض خطر بزرگی قرار می دهد».

نتانیاهو تاکید کرد که کابینه اسرائیل به پیروی از سیاستهای مقابله با ایران در هر نقطه، مقابله با تلاشهای این کشور برای موضع گیری در سوریه، انتقال سلاح به این کشور و توسعه سلاح هایی که در آنجا توسط نمایندگان ایران و نیروهایش استفاده می شود و اسرائیل را در معرض خطر قرار می دهد، ادامه خواهد داد.

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفته بودند: اوّلین سخن، یادآوری بزرگیِ فاجعه‌ی غصب کشور فلسطین و تشکیل غدّه‌ی سرطانی صهیونیستی در آن است. در میان جنایات بشری دورانهای نزدیک به زمان حاضر، هیچ جنایتی در این حجم و با این شدّت وجود ندارد. غصب یک کشور و بیرون کردن مردم برای همیشه از خانه و کاشانه و سرزمین اجدادی خود، آن هم با فجیع‌ترین انواع قتل و جنایت و هلاکِ حَرث و نسل و ده‌ها سال تداوم این ستم تاریخی، حقیقتاً یک رکورد جدید از سَبُعیّت و شیطان‌صفتی بشر است.

شفنقنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا