حمله هوایی نیرو‌های تحت امر حفتر به طرابلس


حمله هوایی نیرو‌های تحت امر حفتر به طرابلس

منابع دولت وفاق ملی لیبی اعلام کردند که نیروهای تحت امر حفتر طی حمله‌ای هوایی در روز عید فطر، طرابلس را هدف قرار دادند.

حمله هوایی نیرو‌های تحت امر حفتر به طرابلس

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دولت وفاق ملی لیبی طی بیانیه‌ای تاکید کرد که ادعای خلیفه حفتر مبنی بر آتش‌بس و عدم انجام عملیات نظامی علیه طرابلس یک دروغ است و ارتش تحت امر حفتر همچنان به حملات خود ادامه می‌دهد.

طی بیانیه دولت وفاق ملی، نیروهای تحت امر حفتر حمله‌ای موشکی را در روز یکشنبه به فرودگاه معیتیقه در طرابلس ترتیب داده است.

نیروهای تحت امر فائز السراج بارها تاکید کرده‌اند که به گفت‌وگوهای صلح و آتش‌بس با خلیفه حفتر تن نمی‌دهند، چراکه وی هیچ‌گاه به تعهدات خود پایبند نیست و اعلام آتش‌بس از سوی او با مقاصد سیاسی انجام می‌شود.

دولت وفاق حمله روز یکشنبه را جنایتی دیگر در پایان ماه مبارک رمضان خواند. دولت فائز السراج طی بیانیه‌ دیگری از حمله پهپادی امارات به محله‌ای مسکونی در شهر غریان در جنوب طرابلس خبر داد.

فائز السراج طی هفته‌های اخیر بارها از رویکرد منفی برخی از کشورها مانند امارات، مصر و عربستان انتقاد و اعلام کرده که این کشورها از خلیفه حفتر حمایت نظامی و مالی می‌کند. بنا بر گزارش‌ها تروریست‌های تکفیری در مبارزه با دولت قانونی لیبی در طرابلس نقش عمده‌ای را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی