جلالی: خانواده بازیکنان مبتلا به کرونا برای تست به تهران می‌آیند


جلالی: خانواده بازیکنان مبتلا به کرونا برای تست به تهران می‌آیند

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان  درباره برخی از بازیکنان تیمش که به بیماری کرونا مبتلا شده اند، صحبت‌هایی را مطرح کرد.

جلالی: خانواده بازیکنان مبتلا به کرونا برای تست به تهران می‌آیندبه کزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان, مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره مثبت اعلام شدن تست کرونای برخی از بازیکنان تیمش اظهار کرد: در طول یک هفته تمام تیم به قرنطینه می‌روند و ۲ هفته هم بازیکنانی که تست کرونای آن‌ها مثبت بوده قرنظینه را ادامه خواهند داد و بعد از این مدت تمرینات را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: البته ۲ خواسته از سازمان لیگ دارم. با توجه به اینکه کارآمدترین و پر هزینه‌ترین تست‌هایی که مربوط به ویروس کرونا است، ممکن بود از افراد گرفته شود را باشگاه ما اتخاذ کرد، از سازمان لیگ درخواست دارم نحوه گرفتن تست‌های کرونا از تیم‌های مختلف به صورت یکسان باشد. چون اگر به یک شیوه دیگری تست می‌گرفتیم ممکن بود منفی بشود. سازمان لیگ باید یک مرجع معلوم کند تا بازیکنان همه تیم‌ها در آن جا تست بدهند.

جلالی درباره اینکه ممکن است سایر افراد در تماس با این بازیکنان به ویروس کرونا مبتلا شده باشند، عنوان کرد: نمونه گیری‌ها فعلا در دست باشگاه است و پزشک تیم به من گفت اگر به آزمایشگاه دیگری برای تست می‌رفتیم ممکن بود همگی منفی شوند. باشگاه ما مصرانه قصد داشت بهترین مدل آزمایش را برای این تست استفاده کند و از این بابت خوشحال هستیم، چون آزمایش قوی ای گرفته ایم. بازیکنانی که تست کرونای آن‌ها مثبت شده است زیر پوشش باشگاه هستند و حتی خانواده هایشان هم از طریق باشگاه تست کرونا خواهند داد.

بیشتر بخوانید: سعیدی: ۵ بازیکن کرونایی گل گهر به قرنطینه می‌روند/ تمرینات این تیم برگزار می‌شود

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر