ویکتور بلانکو:/ لائوتارو مارتینز در آستانه انتقال به بارسلونا است


ویکتور بلانکو:/ لائوتارو مارتینز در آستانه انتقال به بارسلونا است

رئیس باشگاه راسینگ مدعی شد لائوتارو مارتینز در آستانه انتقال به بارسلونا قرار داد.


به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز در باشگاه راسینگ برای خود نامی دست و پا کرد و درخشش در این تیم باعث شد در سال 2018 نراتزوری برای خرید او اقدام کند. حالا لائوتارو مارتینز فاصله ای تا پوشیدن لباس بارسلونا ندارد و ویکتور بلانکو نیز به تمجید از ستاره 22 ساله و آرژانتینی پرداخت.

ویکتور بلانکو گفت: "احساس می کنم که لائوتارو مارتینز نزدیک انتقال به بارسلونا است، حتی اگر اخیرا با او صحبت نکرده باشم. ما نیز از این انتقال بهره می بریم، همانطور که ​​خوشبختانه ما هنگام فروش به اینتر بلند مدت فکر کردیم و از 2 میلیون یورو که در آن زمان بسیار وسوسه انگیز بود گذشتیم. ما تصمیم گرفتیم تا درباره آینده لائوتارو قمار کنیم، بدون آنکه بدانیم این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد."

ویکتور بلانکو:/ لائوتارو مارتینز در آستانه انتقال به بارسلونا است

اینتر در تابستان سال 2018 لائوتارو مارتینز را از 25 میلیون یورو از راسینگ خریداری کرد و او که در این فصل در 31 بازی 16 گل 4 پاس گل ثبت کرده، نشان داد ارزش پرداخت این رقم را داراست.

ویکتور بلانکو در ادامه گفت: "در آن زمان لاوتارو در فوتبال آرژانتین گران قیمت ترین ازیکن بود و اگر انتقال به بارسلونا با ارقام ذکر شده نهایی شود، کار ما را تایید می کند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس