آخرین وضعیت «محمدعلی کشاورز» در بیمارستان


آخرین وضعیت «محمدعلی کشاورز» در بیمارستان

حال عمومی استاد «محمدعلی کشاورز» پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که در بیمارستان بستری است، مناسب و پایدار اعلام شد.

به گزارش جی پلاس؛ یکی از اقوام «محمدعلی کشاورز» گفت: استار کشاورز طی روزهای اخیر به دلیل عارضه کلیوی و بالا رفتن سطح کراتین خونشان در بیمارستان بستری شدند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه بالا بودن میزان کراتین خطر از کار افتادن کلیه ها را در پی دارد، استاد کشاورز به سرعت تحت نظر تیم پزشکی قرار گرفت و در همان ابتدا سرم تراپی برای ایشان آغاز شد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر میزان کراتین خون ایشان به میزان نرمال نزدیک شده و وضعیت و حال عمومیشان از سوی پزشک پایدار اعلام شده است. به امید خدا طی روزهای آینده نیز استاد مرخص شده و به منزل مراجعت خواهند کرد.

به گزارش جی پلاس؛ محمدعلی کشاورز متولد 26 فروردین ماه 1309 در اصفهان است و یکی از چهره‌های ماندگار، بدون تکرار و بی‌جانشین تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران به شمار می رود.

کشاورز ایفای نقش در بیش از 100 اثر در ژانرها و مدیوم های مختلف را در کارنامه خود دارد و دهه 70 اوج بازیگری این هنرمند توانا به شمار می رود.

کشاورز به دلیل بازی در نقش‌ها و ژانرهای مختلف و همکاری با کارگردانانی چون علی حاتمی، ناصر تقوایی، ابراهیم گلستان، فرخ غفاری، داریوش مهرجویی، بهرام بیضایی و عباس کیارستمی، کارنامه‌ای پربار و متنوع دارد.

آنچه فیلمسازان مختلف را به همکاری با کشاورز ترغیب می‌کند، توانایی و انعطاف و درک و تحلیل درست نقش و فضای اثر است. او قدرت غریبی در بازی بیرونی و جلوه گرانه و بازی طبیعی و بی‌اغراق و واقع‌گرا دارد.

در آثار علی حاتمی به ویژه در «هزاردستان» به نقش شعبون استخونی و در «مادر» به نقش محمدابراهیم، به‌خوبی بهره برده شد.

همچنین کشاورز در کارنامه خود همکاری با برخی بازیگران بزرگ سینمای جهان هم دارد. این بازیگر در فیلم‌های بین‌المللی همچون «کاروان‌ها» و «صحرای تاتارها» به ترتیب با چهره‌هایی چون آنتونی کویین و ماکس فون سیدو همبازی بوده است. او دارای نشان درجه‌ یک فرهنگ و هنر جمهوری اسلامی ایران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش