امام جمعه کرمانشاه: فتح خرمشهر باعنایت خداوند صورت گرفت


امام جمعه کرمانشاه: فتح خرمشهر باعنایت خداوند صورت گرفت

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: فتح خرمشهر با مدیریت امدادهای غیبی و عنایات خاص خداوند صورت گرفت.

آیت الله مصطفی علما روز شنبه در نشست با فرماندهان ارتش و سپاه استان کرمانشاه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، بر حفظ دستاوردهای بزرگ فتح خرمشهر تاکید شد.
امام جمعه کرمانشاه افزود: ما امروز سرمایه دار بزرگ فکری، مدیریتی، سیاسی و نظامی در دنیا هستیم و این به برکت مدیریتی خوب امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.
آیت الله علما تاکید کرد: از سال ۴۲ تا زمان نوشتن وصیت نامه، امام یک سیاست بیشتر نداشت و آن صداقت بود و با همین سیاست توام با صداقت، ارتش، سپاه و نیروهای مردمی خود را به عالی ترین شکل ممکن مدیریت و راهبری فرمود و به عنوان درخشانترین سرمایه انسانی به دنیا معرفی کرد.
وی تاکید کرد: با وجود تمامی مشکلات و فشارهای خارجی، امروز دنیا روی ما حساب می کند و این از برکت مجاهدت شهدا و رزمندگان ایران اسلامی است.
قبل از سخنان آیت الله علما امیر آریانفر، ارشد نظامی نزاجا در غرب کشور و سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گزارشی از کیفیت عملیات آزاد سازی خرمشهر را ارایه کردند.
در این جلسه به ۲ تن از فرماندهان وقت ارتش و سپاه که در آزادسازی خرمشهر نقش داشتند هدایایی توسط آیت الله علما اهدا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد