کمک 19 میلیون دلاری اوبر هم رضایت سفیران این شرکت را جلب نکرد


کمک 19 میلیون دلاری اوبر هم رضایت سفیران این شرکت را جلب نکرد

بسیاری از کارمندان شرکت اوبر از عدم توانایی‌شان در دریافت کمک مالی جدید مجموعه ابراز ناراحتی کرده‌اند.

کمک 19 میلیون دلاری اوبر هم رضایت سفیران این شرکت را جلب نکرد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعات به دست آمده شرکت اوبر سعی دارد تا با کمک مالی به کارمندان خود، تأثیر کاهش درخواست سفر را جبران کند، اما به نظر می‌آید این امر کافی نیست. شیوع ویروس کرونا باعث شده فعالیت شرکت‌های خدمات اتومبیل‌رانی دشوار شود و این امر فشاری دوچندان بر روی رانندگان این شرکت‌ها دارد.

اوبر نیز برای حفظ شغل کارمندان خود تا به حال بیش از ۱۹ میلیون دلار برای حمایت از سفیران خود و مقابله با تأثیرات کرونا خرج کرده است. این خبر ممکن است در ظاهر خوب به نظر آید، اما مبلغ اهدا شده تنها یک قطره از اقیانوس درآمد ۱۴ میلیارد دلاری سال پیش اوبر حساب می‌شود.

توضیحات تکمیلی از تلاش اوبر برای حفظ شغل کارمندان خود

مبلغ اهدا شده به عنوان کمک مالی کارمندان، برای هر یک از ۱۲۳۵۰ سفیر دارای صلاحیت لازم مطابق با ۶۵۰ دلار محاسبه شده است. در نگاه اول مبلغ اهدایی در نظر کارمندان کم جلوه می‌کند، اما لازم به ذکر است این شرکت ۱.۳ میلیون سفیر در آمریکا و کانادا دارد در نتیجه کمک مالی به تمامی آن‌ها می‌تواند امری غیرممکن تلقی شود. شرکت اوبر تصمیم گرفت تا بر اساس محل زندگی و درآمد هر فرد صلاحیت آن را برای دریافت کمک مالی بسنجد، با تمامی این اوصاف برخی رانندگان معتقدند اوبر از روی عمد شرایط برخورداری از مبلغ اهدایی را دشوار ساخته است.

کمک 19 میلیون دلاری اوبر هم رضایت سفیران این شرکت را جلب نکرد

در ادامه برخی از سفیران اوبر در اعتراضی اعلام کرده‌اند که آن‌ها به دلیل سیاست عجیب اوبر در بستن قرارداد، قادر به دریافت کمک‌هزینه‌های پس از استعفا نیستند. در پی این موضوعات شرکت مذکور ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را مقصر دانست و درخواست داد تا کارمندانش را در فهرست واجدالشرایطی‌ها برای دریافت حقوق بیکاری قرار دهد.

در آخر به نظر می‌آید که شرکت اوبر نتوانسته به طور کلی رضایت کارمندان حاضر و حتی قدیمی خود را برآورده کند. این شرکت پس از شیوع ویروس کرونا همواره تلاش داشته تا به نحوی مشکلات خود را دور بزند و یا آن‌ها را نادیده بگیرد با این حال آن‌چنان که انتظار داشته موفق عمل نکرده است.

بیشتر بخوانید: استفاده Noghty Dog از قابلیت‌های توئیتر برای مقابله با لودهندگان داستان The Last of Us 2

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !