نماز عید فطربا رعایت پروتکل بهداشتی در اصفهان برگزار شد


نماز عید فطربا رعایت پروتکل بهداشتی در اصفهان برگزار شد

اصفهان - ایرنا - نماز عید فطر امسال با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی روز یکشنبه در مساجد محلات و برخی امامزاده‌های استان اصفهان برگزار شد.

بسیاری از نمازگزاران با رعایت موارد بهداشتی شامل رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی(با فاصله یک متر از هر چهار طرف)، استفاده از ماسک، دستکش، کتاب دعا، مهر و جانماز شخصی در این آیین مذهبی شرکت کردند.
در اماکن برپایی نماز عید فطر امسال به منظور دریافت فطریه و کفاره، صندوق‌های کمیته امداد برپا بود تا مردم فطریه‌های خود را اهدا کنند.

به گفته سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، یک هزار و ۶۰۰ پایگاه جمع‌آوری فطریه توسط این نهاد در سطح معابر، مساجد و مراکز نیکوکاری و مابقی توسط موسسات خیریه بهزیستی و دیگر نهادها و سازمان‌های حمایتی برپا شده است.

با توجه به شرایط ویژه ناشی از شیوع بیماری کرونا، از سوی کمیته امداد امام اصفهان به‌عنوان دبیرخانه شورای زکات استان علاوه بر ایجاد پایگاه‌های فیزیکی، کُد دستوری #۵*۰۳۱*۸۸۷۷* و همچنین پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۲۵۰۹ برای واریز زکات فطریه عام و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۳۰۶۴ برای زکات فطریه سادات پیش‌بینی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد