برگزاری جشنواره عکس و نقاشی «القدس لنا» در کهگیلویه و بویراحمد


برگزاری جشنواره عکس و نقاشی «القدس لنا» در کهگیلویه و بویراحمد

دولت آبادی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و ایجاد محدودیت در برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، گفت: این ستاد اقدام به برگزاری جشنواره عکس و نقاشی «القدس لنا» کرده است.

«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، روز جهانی قدس را نماد حمایت مسلمانان از حقوق قانونی ملت مظلوم فلسطین دانست و اظهار داشت: به همین دلیل این روز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روز قدس، یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) برای همه مسلمانان جهان است، گفت: این روز با تدبیر و دوراندیشی امام بزرگوار به جهت ماندگاری در تاریخ به نام روز جهانی قدس نام گذاری شد.

وی ضمن تاکید بر گرامی داشت این روز، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه می فرمایند «روز جهانی قدس، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست ‌های تفرقه‌ انگیز است».

دولت آبادی روز قدس را باعث دلگرمی ملت مظلوم فلسطین دانست و ادامه داد: این روز بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایت های اسرائیل غاصب بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت ‌های مسلمان و آزادی خواه جهان است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و ایجاد محدودیت در برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، گفت: این ستاد اقدام به برگزاری جشنواره عکس و نقاشی «القدس لنا» کرده است.

وی با بیان اینکه این مسابقه با موضوع گرامی داشت روز جهانی قدس (با محوریت خانواده) برگزار می شود، اضافه کرد: شرکت برای عموم مردم در این مسابقه آزاد است.

دولت آبادی با بیان اینکه به 10 اثر برگزیده نقاشی و 10 اثر برگزیده عکس جوایز نفیسی اهداء می شود، اظهار داشت: علاقه مندان می توانند آثار خود را به شماره واتساپ 09390956543 ارسال کنند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای کانون های فرهنگی مساجد استان می توانند فعالیت خود را در این مسابقه در پرتال «بچه های مسجد» بارگذاری کنند.

وی گفت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه تا روز عید فطر فرصت دارند آثار خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال کنند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید