تشدید محدودیت‌ها در راستای مقابله با کرونا در مرکز لرستان


تشدید محدودیت‌ها در راستای مقابله با کرونا در مرکز لرستان

فرماندار خرم‌آباد از تشدید محدودیت‌ها در راستای مقابله با کرونا در شهرستان خبر داد.

جعفر طولابی در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا که سوم خردادماه به‌صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد در جمع خبرنگاران، در خصوص تشدید مصوبات جدید بر اساس شرایط استان و شهرستان که در وضعیت هشدار قرار گرفته است، اظهار کرد: ورودی خرم‌آباد از سمت جنوب، توسط پلیس راهور، نیروی انتظامی و هلال‌احمر مسدود و از ورود خودروهای غیربومی به داخل شهر خرم‌آباد تا اطلاع ثانوی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: ورود افراد (بومی و غیربومی) به مناطق گردشگری و جاذبه‌های طبیعی شهرستان خرم‌آباد تا اطلاع ثانوی ممنوع است و همچنین مسدودی راه‌های ورودی به پارک‌ها و بوستان‌ها تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

فرماندار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و تمام مراکز اقامتی شهرستان تا اطلاع ثانوی از پذیرش مسافر خودداری کنند.

طولابی اضافه کرد: فعالیت رستوران‌ها به‌صورت بیرون بر بلامانع بوده ارائه سرویس در سالن‌های پذیرایی اکیداً ممنوع است.

وی بیان کرد: اکیپ‌های بازرسی بر فعالیت صنوف مختلف در سطح شهر، با اضافه کردن تعداد نفرات و اکیپ‌های بیشتر، نظارت و سخت‌گیری لازم را در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعمال خواهند کرد.

فرماندار خرم‌آباد ادامه داد: اقامه نماز عید فطر در مساجد و مصلی الغدیر برگزار نخواهد شد.

طولابی اظهار کرد: ورودی آرامستان‌ها همچنان مسدود بوده برپایی مراسمات تشییع، تدفین، چهلم، سالگرد به‌صورت گسترده و اعلام فراخوان ممنوع است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری