عباسعلی از دو هفته دیگر می‌تواند تمریناتش را آغاز کند/ احتمال اعلام خاتمه لیگ وجود دارد


عباسعلی از دو هفته دیگر می‌تواند تمریناتش را آغاز کند/ احتمال اعلام خاتمه لیگ وجود دارد

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته گفت: حمیده عباسعلی از دو هفته دیگر می‌تواند تمریناتش را آغاز کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اشرف امینی، سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته، در خصوص تغییر روند نحوه کسب سهمیه المپیک توکیو در بخش بانوان به خبرنگار برنا گفت: طبق اعلام فدراسیون جهانی برای بخش بانوان در یک وزن دیگر شانس کسب سهمیه وجود دارد. البته با این روند در حال حاضر فقط سهمیه حمیده عباسعلی قطعی شده است.

وی افزود: رزیتا علیپور دیگر نماینده ما است که اگر رقابت‌های انتخابی مجدد توسط فدراسیون جهانی برگزار شود می‌تواند با کسب امتیاز بیشتر و تغییر رنک خود شانس حضور در المپیک را داشته باشد. در وزن دیگرمان که دو نماینده کشورمان سارا بهمینار و طراوت خاکسار هستند که در واقع رقیب هم به شمار می‌روند اما فعلا بهمنیار به دلیل رنک بهتر سهمیه المپیک را در اختیار دارد ولی چون احتمال از سرگیری مسابقات انتخابی وجود دارد باید تلاش کند همچنان رنک خود را بالا ببرد و یا در نهایت همین را حفظ کند.

امینی در مورد آخرین وضعیت حمیده عباسعلی توضیح داد: تعویق المپیک برای عباسعلی این فرصت را ایجاد کرد تا بتواند دوران مصدومیت خود را به خوبی سپری کند. حمیده در حال حاضر دوران بازتوانی خود را پشت سر می‌گذارد و اگر شرایط مهیا شود از دو هفته دیگر می‌تواند تمریناتش را آغاز کند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت لیگ بانوان گفت: در رابطه با تکلیف رقابت‌های لیگ که به خاطر شیوع کرونا نیمه کاره ماند جلساتی را داشتیم که تا دو هفته دیگر تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. اگر روند کرونا به همین شکل باشد احتمال دارد خاتمه لیگ را با همین نتایج اعلام کنیم و در غیر این صورت مسابقات را از سر خواهیم گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل