دانلود مستند از ایران یک جدایی

دانلود مستند از ایران یک جدایی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

امتیاز imdb6.1
ژانرمستند، اجتماعی
زبانفارسی
روز انتشار1 خرداد
سال انتشار1399
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان52 دقیقه
کارگردانکوروش عطائی، آزاده موسوی

بازیگران :

اصغر فرهادی، پیمان معادی، لیلا حاتمی، شهاب حسینی، بابک کریمی، بهمن فرمان آرا، رخشان بنی اعتماد، کیومرث پوراحمد، سعید عقیقی، صادق زیبا کلام، ناصر فکوهی، علیرضا سجادپور

خلاصه داستان :

این مستند مراحل ساخت فیلم جدایی نادر از سیمین، بازتاب آن در رسانه‌ ها، مخاطبان فیلم و… را مورد بررسی قرار می دهد.

معرفی فیلم مستند از ایران یک جدایی

دانلود فیلم ایرانی از ایران یک جدایی : “از ایران یک جدایی” فیلمی مستند به کارگردانی کوروش عطائی، آزاده موسوی و تهیه کنندگی کتایون شهابی، آزاده موسوی، کوروش عطائی، محصول سال 1393 می باشد.

مستند “از ایران یک جدایی” درباره بازخورد فیلم “جدایی نادر از سیمین” در ایران و جهان می باشد. آزاده موسوی و کوروش عطائی بعد از اینکه فیلم “جدایی نادر از سیمین” برای حضور در جشنواره بین المللی اسکار نامزد شد، تصمیم گرفتند درباره حواشی این اتفاق مستندی بسازند و در واقع این مستند جذاب برای معرفی و به تصویر کشیدن بازتاب جهانی دریافت اسکار فیلم “جدایی نادر از سیمین” می باشد. این مستند همچنین شامل مصاحبه های عوامل سازنده و بازیگران فیلم، مصاحبه با مردم و نظرشان درباره فیلم “جدایی نادر از سیمین”، پشت صحنه‌ هایی از فیلم جدایی نادر از سمین، برنده شدن برای جایزه اسکار، صحنه اعلام نتیجه مراسم اسکار، عکس العمل آنها و حواشی مختلف دریافت جوایز می باشد.

این مستند در ابتدا قرار بود که یک فیلم کوتاه از مصاحبه ها و بازتاب ها باشد و در فضای کوچک تری منتشر شود اما طولانی شدن مدت آن و خوش ساخت بودنش موجب شد که عوامل این اثر تصمیم بگیرند آن را در قالب یک مستند روانه شبکه نمایش خانگی نمایند.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم مستند “از ایران یک جدایی” را می توانید مشاهده نمایید.)

عوامل تولید فیلم مستند ایرانی از ایران یک جدایی

کارگردان: کوروش عطائی، آزاده موسوی، تهیه کننده: کتایون شهابی، آزاده موسوی، کوروش عطائی، تدوین: هایده صفی یاری، صداگذار: محمدرضا دلپاک، مدیر فیلمبرداری: مجید یزدانی، مطفی دهقانیان، علی رشیدی فر، صدابردار: مصطفی مصطفوی، شهاب رمضانی، موسیقی: ستار اورکی، انیمیشن: امیر مهران، تصحیح رنگ: هوتن حق شناس