آذربایجان شرقی جزو استان‌های برتر در دستگیری از آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا خواهد شد


آذربایجان شرقی جزو استان‌های برتر در دستگیری از آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا خواهد شد

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در صورت ارزیابی میزان مشارکت مردم در دستگیری از آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا، مطمئنا آذربایجان شرقی جزو استان‌های برتر خواهد بود.

محمد رضا پورمحمدی روزشنبه در آئین آغاز رزمایش مساوات، همدلی و کمک مومنانه جمعیت هلال احمر استان با قدردانی از مشارکت مردم و خیران استان در طرح کمک مومنانه بر تداوم این مشارکت‌ها تا زمان عادی شدن شرایط تأکید و اظهار کرد: وضعیت فعلی کشور و به خصوص آذربایجان شرقی و تبریز، تداعی‌گر روحیه ایثار و فداکاری ایام دفاع مقدس است.

وی با اشاره به مشارکت اقشار مختلف مردم و خیران استان در طرح کمک مومنانه و حمایت معیشتی از اقشار محروم و کم‌درآمد، بیان کرد: وضعیت فعلی کشور و به خصوص آذربایجان شرقی و تبریز، تداعی‌گر روحیه ایثار و فداکاری ایام دفاع مقدس است.

وی با قدردانی از نقش موثر نماینده ولی فقیه در استان در مشارکت فعال مردم و خیران در حمایت از محرومان و نیازمندان، گفت: انتظار داریم که کمک‌های مردمی تا عادی شدن شرایط، استمرار داشته باشد و دولت نیز نهایت تلاش خود را برای اعطای تسهیلات حمایتی و حمایت از اقشار نیازمند ادامه خواهد داد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های هلال احمر از زمان شیوع بیماری کرونا، گفت: سال گذشته از نظر وقوع حوادث سال سختی برای استان بود و هلال احمر در مدیریت و کنترل این حوادث هم عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی خاطرنشان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا هم با همکاری و هماهنگی هلال احمر و سایر دستگاه‌های مسئول، عملیات غربالگری در مبادی ورودی و خروجی استان به بهترین شکل اجرا شد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور بیان کرد: خوشبختانه طبق گزارش ستاد ملی مقابله با کرونا 10 استان در آستانه مهار بیماری هستند و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد ریشه‌کن شدن بیماری کرونا در کشور باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو