طرح کمک مومنانه نمایش قدرت ایمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود


طرح کمک مومنانه نمایش قدرت ایمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: طرح کمک مومنانه که با تدبیر مقام معظم رهبری در کشور اجرایی شد، نمایش قدرت ایمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز شنبه در دیدار با پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان افزود: حضور پرشور مردم و مسوولان در طرح کمک‌ مومنانه نشان داد که قدرت ایمان در جمهوری اسلامی بی‌بدیل است.

وی اضافه کرد: در آذربایجان غربی نیز نظیر دیگر استان‌های کشور، هماهنگی خوبی بین مردم و ادارات متولی اجرای پویش مواسات و طرح کمک‌ مومنانه انجام شد.

رییس بنیاد مستضعفان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت این نهاد در زمان شیوع بیماری کرونا بیان کرد: با نظر موافق مقام معظم رهبری توانستیم در این ایام با تمام توان به کمک‌رسانی اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا بپردازیم.

پرویز فتاح ادامه داد: در این زمینه به اقشار مختلفی همچون اقشار تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، مشاغل آسیب‌دیده از این بیماری، خانواده‌های زندانیان نیازمند و سایر اقشار آسیب‌دیده کمک‌رسانی شد.

به گزارش ایرنا، بنیاد مستضعفان در طول ایام ماه مبارک رمضان در راستای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع بیماری کرونا، میلیاردها تومان هزینه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...