فروش فوق العاده ایران خودرو از یکشنبه 4 خرداد شروع می‌شود


فروش فوق العاده ایران خودرو از یکشنبه 4 خرداد شروع می‌شود

اولین فروش فوق العاده ایران خودرو بر اساس شرایط جدید فروش خودرو از روز چهارشنبه 7 خرداد شروع می‌شود و متقاضیان باید 4 خرداد مراحل پیش ثبت نام را انجام دهند. شرکت ایران خودرو با هدف پاسخ به تقاضای بازار، کنترل بازار و حذف واسطه‌گران قصد دارد طرح فروش فوق العاده محصولات پرتیراژ خود نظیر... نوشته فروش فوق العاده ایران خودرو از یکشنبه 4 خرداد شروع...

اولین فروش فوق العاده ایران خودرو بر اساس شرایط جدید فروش خودرو از روز چهارشنبه ۷ خرداد شروع می‌شود و متقاضیان باید ۴ خرداد مراحل پیش ثبت نام را انجام دهند.

شرکت ایران خودرو با هدف پاسخ به تقاضای بازار، کنترل بازار و حذف واسطه‌گران قصد دارد طرح فروش فوق العاده محصولات پرتیراژ خود نظیر پژو ۴۰۵ اس ال ایکس، رانا، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو پارس TU5 را با موعد تحویل حداکثر ۳ ماه به اجرا درآورد. این طرح فروش از روز چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹ شروع می‌شود و به مدت ۱ هفته نیز ادامه دارد. پس از پایان مهلت یک هفته‌ای و ثبت نام متقاضیان، با حضور نهادهای نظارتی طرح قرعه کشی آغاز خواهد شد تا ثبت نام‌کنندگان نهایی تعیین شوند. لیست اسامی انتخاب شدگان نیز پس از گذشت ۷۲ ساعت از پایان دوره ثبت نام در سایت ایران خودرو و به صورت پیامک به مشتریان اعلام خواهد شد.

مشتریانی که نام آنها از گوی قرعه کشی خارج شده باشد باید ظرف مدت ۴۸ ساعت مراحل تکمیل وجه را در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو انجام دهند. وجه پرداختی مشتریانی که پیش از آن پولی را پرداخت کردند و به عنوان ثبت نام کنندگان نهایی انتخاب نشدند، ظرف مدت ۷ روز برگشت داده خواهد شد. همچنین تحویل خودرو هم تا حداکثر ۳ ماه از زمان تکمیل وجه انجام می‌شود.

محدودیت‌های فروش فوق العاده ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف عرضه محصولات فقط به مصرف‌کنندگان واقعی در این طرح فروش محدودیت‌هایی در نظر گرفته است که به شرح زیر است:

به ازای هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو ارائه می‌شود. افرادی که در ۳۶ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا، خودرو خریداری کرده باشند اجازه ثبت نام ندارند. حداقل سن ثبت نام کنندگان باید ۱۸ سال باشد. مشتریان باید گواهینامه رانندگی خود را نیز ارائه دهند.

همچنین با هدف حذف دلالان در طرح‌های فروش خودرو به مشتریان، هیچ نوع سود مشارکتی به وجه پرداختی تعلق نمی‌گیرد و اگر مشتریانی پس از گذشت سه ماه از موعد تحویل به نمایندگی مراجعه نکند، گارانتی خودرو باطل خواهد شد. از دیگر مصوبات فروش فوق‌العاده می‌توان به رهن بودن سند خودرو به مدت ۱ سال اشاره کرد.

جزئیات زمان ثبت نام

ایران خودرو زمان پیش ثبت نام طرح فروش خود را از روز یکشنبه ۴ خرداد اعلام کرد و مشتریان پیش از ورود به سایت فروش ایران خودرو در روز چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹ باید حتما کد کاربری و رمز عبور را تهیه کرده باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط