شهدای خرمشهر بر اقتدار سلاح‌های شیطانی خط بطلان کشیدند


شهدای خرمشهر بر اقتدار سلاح‌های شیطانی خط بطلان کشیدند

امام‌جمعه ابرکوه در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در روضه الشهدا این شهر اظهار کرد: رزمندگان و شهدای عملیات بیت‌المقدس با سلاح ایمان در برابر دشمن ایستاده و خط بطلانی بر اقتدار سلاح‌های شیطانی کشیدند.

صبح امروز سوم خردادماه آیین عطرافشانی قبور شهدای شهرستان ابرکوه به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر و روز ملی مقاومت با حضور جمعی از مسئولین و خانواده‌های شهدا، در روضه الشهدا برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: سوم خرداد سالروز تجلی زیباترین حماسه و پرخاطره‌ترین رزمایش و نمایشی زیبا از ایثار، فداکاری و مقاومت ملت ایران و شهدایی بود که خرمشهر را با خودباوری، خدامحوری و شجاعت آزاد کردند.

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: در چنین روزی رزمندگان اسلام با عزت، افتخار و اقتدار در برابر دشمن زبونی که در بخش تسلیحات و ادوات نظامی تحت حمایت بیش از 40 کشور جهان بود، با دستان خالی و قلب‌هایی متکی به سلاح ایمان ایستاده و در نهایت خط بطلانی بر اقتدار تو خالی سلاح‌های شیطانی و اهریمنی کشیدند.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: شهیدان عملیات بیت‌المقدس در راه آزادسازی خرمشهر جام شهادت نوشیدند تا لباس عزت را بر پیکر این ملت بپوشانند.

وی خاطرنشان کرد: امید است با تداوم این‌گونه حرکات و به لطف خداوند در گام دوم انقلاب در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و ... که مورد تهاجم همه‌جانبه بیگانگان است، سربلند باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر