نخستین جشنواره قرآنی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی برگزار می شود


نخستین جشنواره قرآنی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی برگزار می شود

فقهی از برگزاری نخستین جشنواره قرآنی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی خبر داد و گفت: همچنین جشنواره چهل چراغ آسمانی که اختصاص به تولید محتوای ویدئویی مرتبط با حوزه قرآن و عترت دارد برنامه دیگری است که برگزار خواهد شد.

«عبد الهادی فقهی» در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در پاسخ به این سوال که با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه قرآن چه برنامه های جایگزین این نمایشگاه از سوی معاونت خواهد کرد گفت: ما در غیاب این نمایشگاه دو برنامه گسترده خانواده محور و با تاکید بر جنبه های معارفی در حوزه قرآن، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، آموزش حفظ و تلاوت، انتقال تجربیات هنرمندان و شخصیت های برجسته هنرمند قرآنی تدارک دیدیم.

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد با بیان اینکه در روزهای اخیر نیز در مراحل پایانی برنامه دوم هستیم بیان کرد: از ابتدای فروردین ماه در اوج بحران کرونا و مشکلات به وجود آمده، برنامه دیگری تحت عنوان خانه های نورانی برگزار کردیم که ۷۵۰ هزار نفر روز مخاطب داشت.

وی با بیان اینکه دومین برنامه خانه های نور را در ماه مبارک رمضان در فضای مجازی با همکاری رادیو قران و شورای عالی قرآن برگزار کردیم تصریح کرد: مجددا در فصل تابستان هم دو برنامه دیگر داریم که به نوعی می تواند جایگزین بخشی از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم باشد.

فقهی ادامه داد: یکی برگزاری نخستین جشنواره قرآنی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و دیگری جشنواره چهل چراغ آسمانی که اختصاص به تولید محتوای ویدئویی مرتبط با حوزه قرآن و عترت دارد انشالله توفیق اختتامیه حداقل یکی از این دو برنامه تا پایان شهریور ماه را داشته باشیم.

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد افزود: آخرین برنامه ما که در حال امکان سنجی و بررسی های اولیه است و هنوز به مرحله نهایی و قطعی نرسیده تلاش برای برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن کریم می باشد که در جلسه مجمع مشورتی با حضور مدیران و فعالان قرآنی برگزار کردیم لذا امیدواریم بتوانیم در سال ۹۹ برای نخستین بار نمایشگاه مجازی قرآن کریم را برگزار کنیم.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر