تغییر ساعت کاری ادارات از 10 خرداد/قدس⁩ به زودی از سوی مقاومت آزاد می شود


تغییر ساعت کاری ادارات از 10 خرداد/قدس⁩ به زودی از سوی مقاومت آزاد می شود

مشارکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا در رزمایش همدلی، آزادسازی خرمشهر، فتح خودباوری و آرمانی ماندگار، تغییر ساعت کاری ادارات از 10 خرداد، قدس⁩ به زودی از سوی مقاومت آزاد خواهد شد برخی از اخبار سیاسی امروز شبستان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، مشارکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا در رزمایش همدلی، آزادسازی خرمشهر، فتح خودباوری و آرمانی ماندگار، تغییر ساعت کاری ادارات از ۱۰ خرداد، قدس⁩ به زودی از سوی مقاومت آزاد خواهد شد از جمله گزیده اخبار سیاسی شبستان در شنبه سوم خرداد ماه است.

تبریک سرلشکر باقری به رؤسای ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور‌های اسلامی

سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی خطاب به رؤسای ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور‌های اسلامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، حلول ماه شوال المعظم و فرارسیدن عید سعید فطر را به جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان شریف نیرو‌های مسلح آن کشور تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک شرایط خاص امروز حاکم بر جامعه بین‌المللی که تحت تأثیر شیوع بیماری کرونا، توسعه و تحکیم همکاری‌های صمیمانه و مؤثر بین دولت‌ها و ملت‌ها و به‌ویژه نیرو‌های مسلح کشور‌ها برای مقابله با این پدیده نامبارک را مورد تأکید قرار می‌دهد، فرصت ارزشمندی را فراهم ساخته است تا به‌ویژه کشور‌های اسلامی، شرافت و فضیلت فرهنگ و تمدن اسلام عزیز و آموزه‌های پیامبر اعظم (ص) و نیز مجاهدت و همیاری مسلمانان برای دفع بلایا و رفع مشکلات جوامع انسانی را به جهانیان نشان دهند.

دوام توفیق سلامتی، عافیت و تندرستی آن برادر عزیز و خانواده محترم، نیرو‌های مسلح و مردم مسلمان و برادر آن کشور را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌جوییم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران

مشارکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا در رزمایش همدلی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال

تغییر ساعت کاری ادارات از 10 خرداد/قدس⁩ به زودی از سوی مقاومت آزاد می شود

همگام با سایر اقشار کشورمان فروشگاههای زنجیره ای اتکا با تهیه و توزیع بیش از 20000 بسته معیشتی به سفارش قرارگاه مردمیاری عاشوراییان میان هم وطنان در رزمایش مواسات و همدلی شرکت کرد.

شرکت فروشگاههای زنجیره ای اتکا در پی فرمایشات مقام معظم رهبری، مبنی برکمک مومنانه به نیازمندان و اقشار اسیب دیده از کرونا، شرکت فروشگاههای زنجیره ای اتکا بسته های معیشتی را در جهت توزیع در مناطق محروم به ویژه نقاط صفر مرزی در ماه مبارک رمضان تهیه و تدارک دید.

در همین راستا مرتضی اعلمی؛ با تبریک سالروز آزادی خرمشهر و عید سعید فطر خاطر نشان کرد: امسال ارسال کمک‌های همدلانه به نقاط صفر مرزی که امکان دسترسی به این نقاط توسط نهادهای دیگر بسیار محدود است توسط شرکت فروشگاههای زنجیره ای اتکا انجام گرفت.

مدیرعامل فروشگاههای زنجیره ای اتکا افزود: بمنظور جذب مشارکت حداکثری کارکنان و مردم در برگزاری این همایش اطلاع رسانی گسترده ای صورت گرفت، تا از فضیلت این اقدام جهادی بهره برداری بیشتری صورت گیرد.

مدیرعامل فروشگاههای زنجیره ای اتکا با تاکید بر اینکه اقدامات انجام گرفته با نیت خدمت رسانی به هم میهنان صورت گرفته و نه تبلیغاتی تصریح کرد:
این اقلام که شامل، یک کیسه برنج ده کیلوگرمی، یک بسته چای 500 گرمی، دو بسته قند 450 گرمی اتکا، چهار بسته ماکارانی 700 گرمی، دو بسته نخود 900 گرمی اتکا،‎ یک بسته لوبیا قرمز 900 گرمی اتکا، یک بسته لپه 900 گرمی اتکا، سه قوطی کنسرو تن ماهی آسان بازشو 180 گرمی اتکا، دو قوطی رب 800 گرمی اتکا، دو بطر روغن سرخ کردنی 900 میلی لیتر شفاف اتکا، دو بطر روغن مایع آفتابگردان دی دار 900 میلی لیتر اتکا، یک بسته خرمای مضافتی 650 گرمی بوده است.

آزادسازی خرمشهر، فتح خودباوری و آرمانی ماندگار است

تغییر ساعت کاری ادارات از 10 خرداد/قدس⁩ به زودی از سوی مقاومت آزاد می شود

حجت الاسلام و المسلمین «علی رضایی» در مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در طول ۴۰ سال پس از انقلاب اسلامی، ملّت ایران با تأسی از امام راحل و رهبری، هیچ زمان حتی وجبی از خاک این مرز و بوم را به دشمن ندادند و در برابر قلدری‌های هیچ کسی کوتاه نیامدند و فتح خرمشهر، نمونه بارز حماسه ای بزرگ است که نشان داد ملت ایران چگونه در مقابل بزرگترین لشکرکشی صدام به ایران ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه افزود: فتح خرمشهر نماد عظمت ارزش‌های دفاع مقدس است که باید برای آشنایی نسل جوان امروز با ایثارگری‌های بخشی از جامعه که برای پاسداشت و تحقق این ارزش‌ها، جان خود را فدا کردند، تلاش شود.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر یکی از اولین اتفاقات نشاط آفرین برای مردم ایران بود که پس از ناراحتی‌ها و فشارهای جنگ تحمیلی در جامعه رخ داد.

وی تأکید کرد: امروز با وجود فاصله زمانی از آن دوران برای ماندگاری ارزش های دفاع مقدس باید این گونه ایثارگری و تحقق ارزش‌ها یاد آوری شود. همواره وحدت، همدلی و همبستگی که آحاد جامعه در کنار مسوولان نظام پاسخی ارزشمند به هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی است.

همه کارمندان ۱۰ خردادماه سرکار خود حاضر می‌شوند/ساعت کاری ۷ و ۳۰ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه

تغییر ساعت کاری ادارات از 10 خرداد/قدس⁩ به زودی از سوی مقاومت آزاد می شود

حجت الاسلام «حسن روحانی» امروز (شنبه ۳ خرداد) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از دهم خردادماه همه کارمندان اداری به محل خدمت خود حضور خواهند یافت و آن درصدی که قبلا گفته بود کمتر بیایند به خاطر مشکلاتی که در بعضی از جاها به خاطر خدمات بود بنابراین این محدودیت برداشته می‌شود و همه کارمندان از این تاریخ با رعایت همه دستورالعمل‌ها به سرکار خواهند آمد و در ابلاغی که می شود نکات ریز این مساله به کارمندان گوشزد می‌شود.

رییس‌جمهوری افزود: ساعت کار اداره ۷.۳۰ تا ۱۴.۳۰ خواهد بود بنابراین فعلا تا اطلاع ثانوی این ساعت کار اداری است. بنابراین از دهم خرداد برنامه ما این گونه است که سازمان اداری استخدامی ما در همین هفته این دستورالعمل را ابلاغ می‌کند و نکات ریز بهداشتی هم در ضمن آن اعلام خواهد شد.

روحانی در ادامه به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر، این روز را روزی بسیار مهم در تاریخ ملی و کشور و دفاع مقدس ما عنوان کرد و گفت: شاید شادمانی سوم خرداد از یادرفتنی نباشد و همیشه به یاد مردم باقی بماند.

رییس جمهوری ادامه داد: سوم خرداد ۶۱ که رزمندگان عزیز ما از سپاه و بسیج و سایر نیروها و عشایر و نیروی انتظامی همه در کنار هم آن غرور بزرگ و آن پیروزی عظیم را برای تاریخ ما رقم زدند. مردم یادشان است که ساعت ۲ بعدازظهر سوم خرداد وقتی صدا و سیما پیروزی را اعلام کرد چه ولوله‌ای در سراسر کشور شد.

روحانی افزود: ملت ما در این روز نشان داد حتی اگر مدرنترین سلاح‌ها در اختیار دشمنان باشد، پشت به پشت هم دهند اراده ملت ما بر همه آنها قالب و پیروز خواهد بود و این روز در تاریخ ماند.

قدرت‌افزایی پیش برنده از راهبردهای پیروزی بخش ملت ایران در برابر استکبار است

وزارت دفاع در بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر اعلام کرد: وزارت دفاع با رصد دقیق تحولات جهانی و درک درست از توطئه های نظام استکبار بر این باور است که قدرت افزایی پیش برنده از راهبردهای پیروزی بخش ملت سرافراز ایران اسلامی در جهت تحقق اهداف متعالی اسلام است. در این بیانیه آمده است:

«سوم خرداد یکی از برجسته ترین جلوه های نصرت و معجزه الهی و یکی از مهمترین اوراق کتاب حماسه و سربلندی ملت سلحشوری است که در برابر تجاوز و زیاده خواهی نظام سلطه و ایادی منطقه‌ای اش مردانه ایستاد و هرگز تن به ذلت و تسلیم نسپرد.

سوم خرداد و فتح خرمشهر آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است.

فتح خرمشهر نماد و تبلور صف آرایی سازمان یافته در مقابل تهاجم قدرتهای بزرگ استکباری علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بود و امروز با گذشت حدود ۴ دهه از آن پیروزی شیرین و تعیین کننده، بار دیگر نظام سلطه با آرایشی نوین و متمدنانه به رویارویی با ملت ایران اسلامی با هدف ضربه زدن به استقلال و آزادی کشورمان برآمده است.

بی تردید سوم خرداد و فتح خرمشهر با رهبری پیامبر گونه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) یک حماسه ملی و دستاوردی سترگ است.

قدس⁩ به زودی از سوی مقاومت آزاد خواهد شد

تغییر ساعت کاری ادارات از 10 خرداد/قدس⁩ به زودی از سوی مقاومت آزاد می شود

«حسین امیرعبداللهیان»، دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «‏⁧خرمشهر⁩ را ⁧مقاومت⁩ و نصرت الهی آزاد کرد. ⁧قدس⁩ و مسجدالاقصی را هم مقاومت و وعده قطعی نصرت الهی بزودی آزاد خواهد کرد.»

هر ناممکنی با ایمان و همبستگی ممکن می‌شود

«اسحاق جهانگیری» امروز (شنبه ۳ خرداد) با گرامیداشت سوم خردادماه‬⁩ سالروز ⁧‫آزادی خرمشهر‬⁩ در حساب توییتری خود نوشت: (سوم خرداد) روزی که ملت مقاوم ما خونین شهرش را پس گرفت و حیات دوباره یافت.

‌معاون اول رییس جمهوری خاطر نشان کرد: درس بزرگ آن روز را امروز هم بخوانیم: با ایمان و وحدت و همبستگی هر ناممکنی ممکن می شود.

چهارم آبان ماه سال ۵۹ و تنها پس از ۳۵ روز از هجوم ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق به ایران، شهر خرمشهر که تا آن روز توانسته بود با ابتدایی‌ترین سلاح‌های جنگی برابر دشمن که با استفاده از مجهزترین سلاح‌های جنگی آن زمان به کشور ما یورش آورده بود ایستادگی و مقاومت کند، سقوط و به اشغال عراق درآمد.

فتح خرمشهر در چهار مرحله، که در نهایت به عملیات بیت‌المقدس ختم شد، صورت گرفت و نیروهای رزمنده ایرانی در ساعت ۳ بامداد ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال ۶۱ عملیات خود را برای آزادسازی این شهر و دشت آزادگان آغاز و سرانجام نیز در سوم خرداد ماه همان سال با درهم شکستن مقاومت نیروهای عراقی، وارد این شهر شدند و خرمشهر آزاد شد./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس