بچه های مسجد افسران نبرد رسانه ای با رژیم صهیونیستی هستند


بچه های مسجد افسران نبرد رسانه ای با رژیم صهیونیستی هستند

پولاد گفت: بچه های مسجد افسران جبهه نبرد رسانه ای با رژیم صهیونیستی هستند و باید هوشمندانه در این فضا با تولید محتوا ماهیت اصلی این رژیم را به گوش همگان برسانند و مظلومیت مردم فلسطین را فریاد بزنند.

«علیرضا پولاد» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا ویژه برنامه های روز جهانی قدس برگزار نشد اما مردم ایران اسلامی به هیچ عنوان دست از حمایت مردم مظلوم فلسطین بر نخواهند داشت و اقدامات رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز قدس که سیاست عمده استکبار و صهیونیسم کم‌رنگ کردن مسئله فلسطین در ذهن مسلمانان و به فراموشی سپردن آن است و مهمترین کار مقابله با این خیانت است، اشاره کرد: موضوع فلسطین در راس امور مسلمانان جهان قرار دارد و مقابله با رژیم صهیونیستی یک واجب شرعی برای تمام مسلمانان می باشد.

پولاد ادامه داد: مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در بیانات حکیمانه خود رژیم اشغالگر فلسطین را با ویروس کرونا مقایسه نمودند که از سال 1948 به وجود آمده است، همانطور که ویروس کرونا با همت تمامی مردم در راستای مقابله با این بیماری از بین خواهد رفت، یقینا رژیم صهیونیستی نیز با وحدت مسلمانان جهان، روزی نابود خواهد شد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب طلوع انقلاب اسلامی در ایران را فصل جدیدی برای مبارزه در راه فلسطین عنوان کردند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به وجود آمد تا فریادرس تمام مظلومان جهان باشد چرا که بارها در متون اسلام به حمایت از مظلومان و محرومان تاکید شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با تاکید بر اینکه نبرد رسانه ای با رژیم صهیونیستی از وظایف بچه های مسجد است، تصریح کرد: رسانه های استکبار تمام تلاش خود را می کنند تا مسئله فلسطین در ذهن مسلمانان و تمام مردم جهان کمرنگ کنند و به فراموشی بسپارند و این موضوع وظیفه ای را بر دوش بچه های مسجد می گذارد که با تولید محتوا هایی در خصوص مظلومیت مردم فلسطین و جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل فریاد مظلومین فلسطینی را به گوش همگان برسانند.

پولاد ادامه داد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی موجود در دسترس مردم، بهترین زمینه و فرصت برای حمایت از مردم فلسطین است.

وی بر ضرورت حضور آگاهانه و هوشمندانه بچه های مسجد در فضای مجای تاکید کرد و ادامه داد: یکی از رویکرد های اصلی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استفاده مناسب و هدفمند از فضای مجازی می باشد و همانطور که جهان استکبار از این فضا و برخی از شبکه های اجتماعی برای ضربه زدن به مسلمانان و جوانان متدین استفاده می کند، بچه های مسجد با سلاح رسانه در مقابل اقدامات شوم آنان باید ایستادگی کنند.

پولاد به لزوم تشکیل اتاق نبرد رسانه ای بچه های مسجد با رژیم صهیونیستی تاکید کرد و افزود: بچه های مسجد افسران جبهه نبرد رسانه ای با رژیم صهیونیستی هستند و باید هوشمندانه در این فضا با تولید محتوا ماهیت اصلی این رژیم را به گوش همگان برسانند و مظلومیت مردم فلسطین را فریاد بزنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر تصریح کرد: حمایت از مردم فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی یک واجب شرعی می باشد و هرکس در هر مکان در حدتوان باید در این زمینه فعالیت کند و فضای مجازی و رسانه بهترین زمینه برای این کار می باشد.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!