استاندار اردبیل: روابط عمومی‌ها خدمات دولت را اطلاع‌رسانی کنند


استاندار اردبیل: روابط عمومی‌ها خدمات دولت را اطلاع‌رسانی کنند

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: روابط عمومی‌ها لازم است برای ایجاد امید در جامعه و اطلاع‌رسانی بهتر خدمات دولت تلاش کنند.

اکبر بهنامجو روز شنبه در دیدار با هیات رییسه شورای روابط عمومی‌های استان افزود: امسال علی‌رغم مسائل و مشکلات موجود کشور به خاطر تشدید تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا، پروژه‌های خوبی در سراسر استان در حال انجام است که تبیین و اطلاع‌رسانی آنها می‌تواند امیدآفرین برای مردم بویژه جوانان باشد.

وی شورای روابط عمومی‌های استان را تشکل منسجم و موثر عنوان و تصریح کرد: این تشکل در راستای یک هدف مشخص فعالیت‌های خوبی انجام می‌دهد و ضرورت دارد این مسیر با تامین امنیت فعالان این عرصه و حفظ جایگاه آنها ادامه یابد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه امسال با شیوع بیماری کرونا نقش روابط عمومی در آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی دوچندان شده است، گفت: پیشگیری از شیوع این ویروس باید در اولویت برنامه‌های روابط‌عمومی‌ها قرار گیرد و اولویت‌ها در راستای فرهنگ‌سازی فاصله اجتماعی برنامه‌ریزی شود.

بهنامجو از فعالیت ۴۴ هزار کارمند در دستگاه‌های اجرایی استان به جز نیروهای نظامی و انتظامی خبر داد و اضافه‌کرد: نهادینه کردن فرهنگ مقابله با شیوع کرونا خیلی اهمیت دارد و باید با مشارکت روابط‌عمومی‌ها به صورت هنرمندانه انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با داشتن ظرفیت‌های خوب در دستگاه‌های اجرایی استان بویژه روابط‌عمومی‌ها نباید مشکلی در بعد آموزش مقابله با کرونا داشته باشیم و همین ‌که ادارات خود فاصله اجتماعی را رعایت کنند می‌تواند بهترین آموزش برای کارکنان، خانواده‌های آنان و مردم باشد.

استاندار اردبیل از روابط عمومی‌ها به عنوان رابط بین کارکنان با مدیران سازمان‌ها و جامعه نام برد و اظهارداشت: امسال سال پایانی دولت یازدهم است و به این خاطر باید تمام فعالیت‌های انجام شده و در حال انجام برای ایجاد انگیزه و امید در جامعه تبیین شود.

بهنامجو با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید بیشترین تاثیرگذاری را در اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی داشته باشند، تصریح‌کرد: یکی از اموری که روابط‌عمومی‌ها با ورود در آن می‌توانند تاثیرگذار باشند کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی را در دستگاه‌های اجرایی استان توسط روابط عمومی‌ها خواستار شد و گفت: در حال حاضر که میزان طلاق در جامعه بالاست و ارائه راهکارهای مفید و موثر برای استحکام خانواده‌ها و رفع مشکلات موجود می‌تواند در کاهش این آسیب اجتماعی مفید واقع شود.

مشاور استاندار و مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل هم در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های شورای روابط عمومی‌های استان گفت: تمام فعالیت‌های این شورا در راستای ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها و ایجاد شان و منزلت اجتماعی برای فعالان این عرصه برنامه‌ریزی شده است.

غلامحسین غاربی به برگزاری انتخابات هیات رییسه شورای روابط عمومی‌های استان در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در این انتخابات چهار عضو اصلی و یک بازرس این هیات برگزیده شدند که امید می‌رود همچون سال گذشته بتواند برنامه‌های مناسبی در راستای انجام رسالت خود اجرا کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ارزیابی روابط عمومی بصورت دقیق اجرا شد، تصریح‌کرد: در این ارزیابی با توجه به معیارهای مدنظر عملکرد روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بررسی شد و و اداراتی که بالاترین امتیاز را کسب کردند تجلیل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان قطعی خود ارضایی در پسران و دختران