دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان: نباید اجازه دهیم محور مقاومت تضعیف شود


دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه همه انسان ها نزد خداوند یکسان هستند و نباید جان یکی محترم شمرده شود و در مقابل تعرض به دیگری سکوت شود، گفت: بی توجهی به حقوق مردم فلسطین یا از سوی سیاست گذاران استکبار جهانی و یا مرعوبان آن‌ها انجام می‌شود.

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با ایسنا در خصوص سخنان رهبری در روز قدس، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در سخنان امروزشان تاکید داشتند برخی از کشورهای مسلمان وظیفه خود را در گذشته در قبال فلسطین به خوبی انجام نداده‌اند و حتی برخی از این کشورها رویه خیانت پیشه‌ای را در پیش گرفته اند.

وی افزود: آنچه در توصیه‌های امروز مقام معظم رهبری بود این است که ما باید اولا تلاش کنیم دست مردم فلسطین را از جهات مختلف پُر نگه داریم و به نیازهایی که دارند از جهات مختلف توجه کنیم.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه محور مقاومت را باید تاجایی که ممکن است تقویت کرد و نباید اجازه داد این محور تضعیف شود، گفت: جمهوری اسلامی از گذشته با تدبیر مقام معظم رهبری راهکاری برای حل مساله فلسطین ارائه کرده و آن همه پرسی برای ساکنان و مردم فلسطین از هر قوم و دینی است.

قربانی با تاکید براینکه تا امروز ثابت شده سرخم کردن در مقابل استکبار نتیجه ای جز ذلت برای هیچ کشوری نداشته است، تصریح کرد: کشورهای مسلمان باید از این رویه دست بردارند تا آنچه در گذشته برای مصر اتفاق افتاد و امروز اردن و این روزها عربستان سعودی به آن دچار شده اند دچار نشوند و بهترین راه این است که از این رویه عدول کنند و به وضعیتی که می تواند برایشان عزت ایجاد کند برگردند.

وی علت اصلی وجود بسیاری از مشکلات در سطح منطقه را رژیم غاصب اسرائیل دانست و گفت: برطرف شدن این مشکل، بسیاری از مشکلات منطقه را برطرف می کند که مدت مدیدی است خاورمیانه روی آرامش به خود ندیده است.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: حتی اگر توسعه‌های اقتصادی و اجتماعی را درنظر داشته باشیم، یکی از راه هایش این است که رژیم غاصب اسرائیل از میان برداشته شود، البته توسط مردم فلسطین و رژیمی که مورد قبول همه است سرکار بیاید تا بسیاری از مشکلات منطقه را حل کند و مهمترین آن امنیت است که از منطقه مدت مدیدی است رخت بربسته است.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه وقتی به سابقه افرادی که شعار حمایت از زنان و کودکان را سر می‌دهند نگاه می‌کنیم می بینیم که یا وابسته به استکبار جهانی و یا مرعوب از آن هستند، اظهار کرد: این درحالی است که همه انسان‌ها نزد خداوند یکسان هستند.

قربانی در همین خصوص افزود: بنابراین همه انسان‌ها نزد خداوند یکسان هستند و نباید جان یکی محترم شمرده و در مقابل تعرض به دیگری سکوت شود.

وی ادامه داد: امروز می بینیم که به راحتی مردم فلسطین و زنان و کودکان با گلوله از پا در می آیند، حتی آن‌هایی که بیمار هستند، درحالی که این بی توجهی یا از سوی سیاست گذاران استکبار جهانی و یا مرعوبان آن‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست