امام جمعه قصرشیرین: اتحاد جهان اسلام سبب نابودی اسراییل غاصب می‌شود


امام جمعه قصرشیرین: اتحاد جهان اسلام سبب نابودی اسراییل غاصب می‌شود

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: اتحاد و وحدت جهان اسلام راه شکست و نابودی رژیم غاصب اسراییل و تنها راه نجات فلسطین است.

حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه قصرشیرین با گرامیداشت روز جهانی قدس افزود: قطع کامل مبادلات تجاری و سیاسی تمامی کشورهای جهان اسلام با اسراییل راه حل دیگر شکست و نابودی این رژیم غاصب و صهیونیستی است.

وی تداوم مبارزه عملی مردم فلسطین با رژیم غاصب اسراییل را راه دیگر پیروزی ملت مقاوم فلسطین و شکست و نابودی رژیم صهیونیستی اسراییل و محو شدن آن از روی کره زمین بیان کرد و اضافه کرد: باید پاسخ موشک های اسراییل را با موشک داد و این رژیم اشغالگر هرگاه خواست کوچکترین تعرضی داشته باشد باید قاطعانه پاسخ آن را ببیند.
خطیب جمعه قصرشیرین اظهارداشت: همچنین مسلمانان باید با اتحاد قاطع خود به دنیا ثابت کنند که اسراییل کشوری غاصب است و جنایات بی رحمانه این رژیم متجاوز را به تمام جهان نشان دهند.
در پایان خطبه های نماز جمعه شرکت کنندگان با شعارهای ضد استکباری و ضد صهیونیستی و مرگ بر اسراییل و فلسطین پیروز است، اسراییل نابود است، بار دیگر انزجار خود را از رژیم متجاوز و اشغالگر اسراییل نشان دادند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک